| PMČRD - Hodnocení soutěže | 20. 08. 2010, 07:36 Autor: RZ |
Ahoj všem,
jak už bylo avizováno na glidingu, rádi bychom na plachtařské komisi znali váš názor na letošní dvousedadlovky a proto vám zanedlouho dorazí do emailu odkaz na elektronickou anketu. Prosím najděte si pár minut času a vyplňte jí, ať víme co si myslíte. Váš názor ovlivní výběr a organizaci dalších soutěží.
Díky moc!
za PK Radek Zima | |
| Vítězové PMČRD 2010 | 14. 08. 2010, 19:07 Autor: JC |
DUO KLUB: 1. Jan Šindelář/Alois Cmajdálka DUO KOMBI: 1. Jan Šindelář/Alois Cmajdálka | |
| Aktuality, jedny z posledních... | 13. 08. 2010, 21:08 Autor: |
dnes už se neděje asi tak skoro nic. opejkaj se kejty, pije se pivo, vyhlašují vítězové, čili nic překvapivého. A nejen pro remcaly galerka převážně od Jacka a Bastla | |
| Množí se nám tu připady kdy někdo ( v poslední době říďa, meteorkářka, Pat Mat) | 13. 08. 2010, 13:56 Autor: |
končí v bazénu. Viníci zůstávají neznámí a letiště zahal ila hustá atmosféra strachu. Nikdo neví kdo bude další. | |
| Disciplína zušena | 13. 08. 2010, 12:24 Autor: |
| Na baru věčně něco chybí!!!! | 13. 08. 2010, 11:55 Autor: |
Teprve lid a se musel ujmout iniciativy a barmankám dát pořádně za vyučenou... Ano.. už jsou zase vlhký - odshora dolů | |
| odklad 1300 | 13. 08. 2010, 11:39 Autor: |
| Na obloze šedošedá tma | 13. 08. 2010, 11:17 Autor: |
| Jestli se poletí, tak ve 12 nebo dýl | 13. 08. 2010, 10:42 Autor: |
| Dneska grid 14 | 13. 08. 2010, 09:06 Autor: |
| Korupční tažení Pata a Mata slaví úspěch | 12. 08. 2010, 20:55 Autor: |
Jsou to supr kluci a když ještě trochu přitlačej na pilu, tak se anulujou všechny disciplíny který nevyhráli :-D | |
| Rušíme | 12. 08. 2010, 13:51 Autor: |
| 13:40 | 12. 08. 2010, 13:23 Autor: |
| Odklad 1330 | 12. 08. 2010, 13:04 Autor: |
| Odsouváme, teď už na 1300 | 12. 08. 2010, 12:24 Autor: |
docela fučí a sune se deka | |
| Opět odloženo | 12. 08. 2010, 12:16 Autor: |
| Odkládáme na 1215 | 12. 08. 2010, 11:48 Autor: |
| Chroustujem a start odložen na 11:45 | 12. 08. 2010, 11:19 Autor: |
| Grid na 14, od 09:00 do 10:30, však už to znáte... | 12. 08. 2010, 09:24 Autor: |
| X1 sedí v Krasíkově | 11. 08. 2010, 17:09 Autor: |
| čímž pdem víme o všech | |
| S velkou slávou a pompou T na okruhu | 11. 08. 2010, 17:05 Autor: |
| už jsme je skoro ani nečekali | |
| Z X1 se vyklubal náš XE, takže je furt očekáváme | 11. 08. 2010, 16:25 Autor: |
| FL ve skluzu | 11. 08. 2010, 16:23 Autor: |
| X1 v dohledu | 11. 08. 2010, 16:19 Autor: |
| PAt a Mat v průletu, něco bych napsal, ale říďa mi to zatrh | 11. 08. 2010, 16:20 Autor: |
| JA na finále | 11. 08. 2010, 16:06 Autor: |
| 2 na okruhu | 11. 08. 2010, 16:03 Autor: |
| 6, IQ na okruhu | 11. 08. 2010, 15:58 Autor: |
| FT doma | 11. 08. 2010, 15:54 Autor: |
| H doma , HI dlouhý finále, AF v poli kdesi na 20.km | 11. 08. 2010, 15:53 Autor: |
| "Ústí info, na dráze se pase srnka" | 11. 08. 2010, 15:51 Autor: |
| L doma | 11. 08. 2010, 15:50 Autor: |
| SG1 na okruhu, WW doma | 11. 08. 2010, 15:50 Autor: |
| 103 na 3. | 11. 08. 2010, 15:49 Autor: |
| V-1 nalítla na věž jak na Londýn | 11. 08. 2010, 15:48 Autor: |
| Fau Eins na 4. | 11. 08. 2010, 15:44 Autor: |
| Lenin na okruhu | 11. 08. 2010, 15:40 Autor: |
| MP s průletem, dneska je to na pochvalu | 11. 08. 2010, 15:39 Autor: |
| DG taktéž | 11. 08. 2010, 15:35 Autor: |
| W4 a I jsou doma | 11. 08. 2010, 15:33 Autor: |
| N v Žamberku na letišti | 11. 08. 2010, 13:53 Autor: |
| 6 dole | 11. 08. 2010, 12:53 Autor: |
| Páska bude otevřena v 1304 | 11. 08. 2010, 12:47 Autor: |
| 103 taktéž | 11. 08. 2010, 12:40 Autor: |
| H na zemi | 11. 08. 2010, 12:38 Autor: |
| Start v 12:15 | 11. 08. 2010, 11:50 Autor: |
| tak to asi nebyla ani ta 0, už je na okruhu | 11. 08. 2010, 11:47 Autor: |
| chroust krouží , vypadá to na nuličku | 11. 08. 2010, 11:46 Autor: |
| Chroust chroustuje | 11. 08. 2010, 11:37 Autor: |
| Chroust posunut na 1130 | 11. 08. 2010, 10:54 Autor: |
| Dneska nás maj přikrýt cirry, tak to bude zajímavý | 11. 08. 2010, 10:37 Autor: |
Chroust má jít v 11 | |
| Grid na 14, od 09:00 do 10:30 | 11. 08. 2010, 08:05 Autor: |
| 5 hlásí průlet, ale bude to asi o 190m výš než PatMat | 10. 08. 2010, 18:02 Autor: |
| 5 už se šine | 10. 08. 2010, 18:01 Autor: |
| 2 na okruhu | 10. 08. 2010, 17:53 Autor: |
| Vladimír Iljič na pátém | 10. 08. 2010, 17:50 Autor: |
| N někde u žamberka | 10. 08. 2010, 17:43 Autor: |
| HI v Herolticích | 10. 08. 2010, 17:35 Autor: |
| 103 na finále | 10. 08. 2010, 17:20 Autor: |
| DG doma | 10. 08. 2010, 17:02 Autor: |
| Pat a mat v krásném průletu | 10. 08. 2010, 17:02 Autor: |
| s ředitelovým obličejem začly cukat tiky :-) | |
| X1 doma | 10. 08. 2010, 16:56 Autor: |
| Zuřivý reportér je zpět, tak doplnim co se mezitím událo | 10. 08. 2010, 16:52 Autor: |
| 6 doma 16:24. AF 15:44 sedí v Moravské třebové FL doma 16:27 FT 16:20 Ústí H 16:26 doma I 16:25 doma L 16:33 doma MP 1643 doma SG1 1426 doma T slavně dosednuvší v Jamném V1 1645 Ústí W4 1625 doma WW 15:30 červená voda... hezky tam kluci seděj, viděl jsem je | |
| IQ znechucen opět dole a kašle na to | 10. 08. 2010, 13:49 Autor: |
| X1 si dal taky krátkou pauzu na zemi | 10. 08. 2010, 13:19 Autor: |
| Start byl odložen na 12:00 | 10. 08. 2010, 13:08 Autor: |
| všichni šťastně odstartovali, jen IQ se nějak neudržel. Počasí vypadá příznivě, takže i já si jdu prohlídnout Blaníka. Dočasné přerušen toku zpráv tedy může znamenat, že se nic neděje, nebo jsem prostě pryč. Na dokluzy už tu budu. | |
| Start na 1130 | 10. 08. 2010, 10:47 Autor: |
| Grid se dneska staví na dráhu 32 od 9:00 do 10:30 | 10. 08. 2010, 08:05 Autor: |
Počasí vypadá velmi nadějně | |
| Lidská oběť pomohla, páč bouřka nepřišla | 09. 08. 2010, 12:26 Autor: |
těsně nás míjí | |
| Pat a Mat | 09. 08. 2010, 11:23 Autor: |
se uchýlili k radikálnímu řešení meteorologické situace a přistoupili ke krajním prostředkům - lidským obětem. Meteoroložka byla vhozena do bazénu s pohrůžkou, že za každý neletový den se situace zopakuje. Foto bohužel nepořízeno. Úderné komando PM teď hledá Jacka | |
| Zpátky na stromy.. ehm na kotvy | 09. 08. 2010, 11:17 Autor: |
| Grid se plní, ale ženou se sem bouřky, | 09. 08. 2010, 11:14 Autor: |
tož sa uvidí | |
| Do 8.8. přidány fotky od T | 09. 08. 2010, 11:12 Autor: |
| I když 6 a 2 | 09. 08. 2010, 10:56 Autor: |
průkopnicky vyráží vpřed | |
| Počasí se tváří tak nemastně neslaně, | 09. 08. 2010, 10:56 Autor: |
že závodníky provokuje k bojkotu stavění gridu | |
| Počasí se tváří tak nemastně neslaně, | 09. 08. 2010, 10:55 Autor: |
že závodníky provokuje k bojkotu stavění gridu | |
| Pat a Mat, | 09. 08. 2010, 08:58 Autor: |
Kromě toho, že se přeškolili na dvojvleky, což je ale vlastně zcela nepodstatné, teď vašeho milého zpravodajce zásobují houbami v trojobalu a za to jim patří dík nesmírný. A učenlivé barmance Kristýně taktéž. Pat/Mat, bez kulichu je nepoznám, se ujmul pípy a ukazatel efektivity baru se přesunul do zóny TURBO | |
| Vznikl náhradní letový plán | 08. 08. 2010, 13:10 Autor: |
a některé posádky se rozhodly přeškolit na dvouvleky | |
| Dnešek zrušen | 08. 08. 2010, 11:32 Autor: |
| Situace je nejistá, vše se rozlouskne druhým brífingem v 11:30 | 08. 08. 2010, 10:26 Autor: |
občas svítí slunce, ale mraky jsou furt na zemi | |
| Po akutním záchvatu lenosti | 08. 08. 2010, 10:03 Autor: PP |
v trvání dvou dnů přidány fotky za 5.8. a 6.8. a oficiální výsledky z 5.8. vstoupily v platnost | |
| Grid se zatím nestaví, brífínk v 10:00 | 08. 08. 2010, 07:56 Autor: |
| Zítřek vypadá nadějně | 07. 08. 2010, 12:26 Autor: |
| A chčije a chčije a chčije | 07. 08. 2010, 07:59 Autor: |
takže se zrušil i brífink | |
| WW stahuje stížnost na logistiku, | 06. 08. 2010, 18:08 Autor: |
neb za barem se objevila flaška oblíbeného ligueére | |
| Whiskey Wheiskey | 06. 08. 2010, 12:47 Autor: |
je se současnou logistickou situací krajně nespokojen | |
| Na baru je výluka | 06. 08. 2010, 12:46 Autor: PP |
obě barmanky jsou silně zaneprázdněné páč s vlekařem sledují jak leštit vzpěry na brigadýrovi. Přeberte si to jak chcete :-D | |
| Od ředitelství dorazila šokující zpráva | 06. 08. 2010, 08:15 Autor: PP |
Dnes se grid nestaví | |
| Fau Eins | 05. 08. 2010, 17:16 Autor: |
Na finále po převleku | |
| IQ navzdory předchozím zprávám dolétl. | 05. 08. 2010, 17:01 Autor: PP |
| Jménem načeho ústavu se mu omlouvám za tento politováníhodný omyl, ke kterému dochází maximálně 3x za 10 let. V Mistrovicích sedí Fau Eins | |
| 2 na finále z převleku | 05. 08. 2010, 16:55 Autor: |
| 2 v Lanškrouně | 05. 08. 2010, 16:31 Autor: |
| IQ dobojoval a je v Mistrovicích | 05. 08. 2010, 16:30 Autor: |
| Whiskey Whiskey u SG-1 | 05. 08. 2010, 16:21 Autor: |
| SG1 sedí někde u Lanškrouna | 05. 08. 2010, 16:16 Autor: |
| N na 3. | 05. 08. 2010, 16:15 Autor: |
| FL nízké finále, favorit na cestě mu dal přednost | 05. 08. 2010, 16:14 Autor: |
| asi FL na okruhu | 05. 08. 2010, 16:12 Autor: |
| H v moravský třebový a poletí pro ně vlečná. | 05. 08. 2010, 16:08 Autor: |
| A AFIS ho přejmenoval na Krasomila | |
| Vl v průletu | 05. 08. 2010, 16:03 Autor: |
| 6 míří na okruh | 05. 08. 2010, 15:59 Autor: |
| AF sedí u Zábřeha | 05. 08. 2010, 15:59 Autor: |
| W4 ukázal průlet za který by se nemusel lecjaký dechový nástroj | 05. 08. 2010, 15:58 Autor: |
| HI u PatMata | 05. 08. 2010, 15:51 Autor: |
| 5 na okruhu | 05. 08. 2010, 15:49 Autor: |
| DG na desátým | 05. 08. 2010, 15:45 Autor: |
| MP v takovém katolickém průletu | 05. 08. 2010, 15:41 Autor: |
| I v Lubníku | 05. 08. 2010, 15:36 Autor: |
| 103 sedí v Herolticích | 05. 08. 2010, 15:33 Autor: |
| Pat a Mat sedí na 25. km od letiště | 05. 08. 2010, 15:29 Autor: |
| Astir byl FT a přiletěl GJ | 05. 08. 2010, 15:25 Autor: |
| Astir v průletu | 05. 08. 2010, 15:16 Autor: |
| L je tu taktéž | 05. 08. 2010, 14:47 Autor: |
| JA se nám vrátil | 05. 08. 2010, 13:30 Autor: |
| Paska otevřena v 13:09 | 05. 08. 2010, 12:52 Autor: |
| T si přeslavně odletělo na domácí letiště, | 05. 08. 2010, 12:52 Autor: |
| takže denšní závodění pro ně skončilo | |
| Start posledního v řádném pořadí | 05. 08. 2010, 12:51 Autor: |
| Vlečné MFK se rozbila brzda, takvlekáme jen se 4 | 05. 08. 2010, 12:50 Autor: |
| Odloženo na 12:10 | 05. 08. 2010, 12:01 Autor: |
| Chroust podruhé | 05. 08. 2010, 11:47 Autor: |
| Odloženo na 12:00 | 05. 08. 2010, 11:31 Autor: |
nasunulo se sem cosi a umuly zmizely | |
| Starty od 11:30 | 05. 08. 2010, 11:00 Autor: PP |
Honem rychle, ať se to odlítne než to zastíní vysoká. Ráno na ploše proběhl myslivecký odstřel jednooké lišky, takže nebezpečí, že by jí někdo vzal s sebou na přelet, pominulo | |
| Grid otevřen od 09:00 do 10:30 na dráze 14 | 05. 08. 2010, 07:48 Autor: PP |
| Velký dík | 04. 08. 2010, 21:25 Autor: PP |
za velkou část fotek patří eskadře Jaroměř. | |
| H se vrátil za brigoušem | 04. 08. 2010, 17:32 Autor: |
| WW si hrajou na burlaky | 04. 08. 2010, 17:11 Autor: |
| Hrdinná posádka, nesčetněkrát ověnčená vítěznými vavříny, | 04. 08. 2010, 17:09 Autor: |
| každý s hrudí zdobenou metály, slavné žamberecké T, zrovna dosedli | |
| 2 | 04. 08. 2010, 17:02 Autor: |
| DG na desátým | 04. 08. 2010, 16:59 Autor: |
| 103 na desátým | 04. 08. 2010, 16:51 Autor: |
| WW, N a 6 | 04. 08. 2010, 16:50 Autor: |
| doma | |
| Došlo ke krutému omylu, L právě doletěl, tudíž není na poli | 04. 08. 2010, 16:43 Autor: |
| K podobným omylům dochází maximálně 2x za deset let | |
| FT už je taky nějakou chvíli na zemi, jen se mi nedařilo přečíst číslo | 04. 08. 2010, 16:24 Autor: |
| Íčko na okruhu, L na poli někde u Poličky | 04. 08. 2010, 16:21 Autor: |
| MP taktéž | 04. 08. 2010, 16:17 Autor: |
| GJ nám tu zahvízdal | 04. 08. 2010, 16:13 Autor: PP |
| SG-1 a W4 doma | 04. 08. 2010, 15:55 Autor: PP |
| Zprávy pozdě. ale přece | 04. 08. 2010, 15:17 Autor: PP |
Už jen pro historickou přesnost přepisuju co jsem psal ráno ale zlomyslností hmoty mi bylo zabráněno odeslat to světu.
Generátory statečně bojují s výpadkem proudu který nám naplánoval ČEZ, mraky se rozpouštějí a vůbec se dělá hezky. Grid už je naskládanej, trasa naplánovaná. Edit: ruším, co jsem napsal, generátory zas tak dobře nešlapou a rozhodčí vyhořel zdroj v počítači Teď už k nám elektrony ze zásuvek opět proudí a ač jsme ráno měli nakročeno k naplnění apokalyptických vizí světa bez elektriky, nyní se vše vrací k normálu. Trať je AAT 111/290km a ještě bude zajímavé jak se to vyvine. již během startů, započatých ve 12:30, popadali AF, H, JA, 103, chvíli po skončení startů se k nim přidala i 6 a IQ to poslali do pole kousek za letištěm. Zbytek se točil v hustých chumlech kolem letiště a nebylo jasné zda stoupák točí s větroni, nebo oni se stoupákem. Nakonec se všichni nějak pozvedali a vyrazili na trať | |
| Grid otevřen od 09:00 do 10:30 na dráze 32 | 04. 08. 2010, 07:16 Autor: PP |
| Oficiální výsledky za první disciplínu | 03. 08. 2010, 08:17 Autor: PP |
| Grid se nestaví, briefing v 10:00 | 03. 08. 2010, 06:44 Autor: |
| Neoficiální výsledky z 1.8. upraveny | 02. 08. 2010, 15:39 Autor: PP |
původní neoficiální výsledky byly upraveny, jelikož všem kdo nedoletěli byla chybně spočítaná uletěná vzdálenost. Vliv na bodování je pouze kosmetický, nic zásadního se nemění. | |
| Disciplína zrušena | 02. 08. 2010, 12:42 Autor: |
| Posunuto na 13:00 | 02. 08. 2010, 12:40 Autor: PP |
Chroust hlásí, že na Blaníka to není... a teď už ani na vorla | |
| Start nahlášen na 12:30 | 02. 08. 2010, 11:44 Autor: PP |
ovšem jestli k němu dojde je stále otázkou | |
| Osud dnešní disciplíny je nejistý, | 02. 08. 2010, 10:52 Autor: PP |
nasunula se sem deka a zdá se, že se jí pryč nechce... | |
| Briefing opět v 10:00 | 02. 08. 2010, 08:02 Autor: |
| Grid se bude stavět na dráhu 14, otevřený je od 09:00 do 10:30 | 02. 08. 2010, 07:21 Autor: |
| Výsledky,,, | 01. 08. 2010, 20:37 Autor: JC |
byli bychom rádi rychlejší, ale závada nebyla u nás ale na Soaringu. Po osobní intervenci se to dalo do pořádku a mělo by prý vše makat. Junioři měli stejné problémy a díky bohu vše také maká. Tak zase zítra... mimochodem jsem na tom pracoval 2 hodiny, než jsme zjistili, že závada není na našem pracovišti. | |
| SG1 sedí v Jakubovicích, | 01. 08. 2010, 18:01 Autor: |
| jde se na pívo | |
| Už nám chybí jen SG1, snad se brzo objeví, nebo ozvou | 01. 08. 2010, 17:59 Autor: |
| IQ doma | 01. 08. 2010, 17:58 Autor: |
| JA pole | 01. 08. 2010, 17:57 Autor: |
| 6 na okruhu | 01. 08. 2010, 17:50 Autor: |
| Z věže se stává telefonní ústředna | 01. 08. 2010, 17:40 Autor: |
| V1 v poli, FL s rezervou na okruhu | |
| N doma | 01. 08. 2010, 17:37 Autor: |
| Další telefonát, HI | 01. 08. 2010, 17:36 Autor: |
| L šťastně doma | 01. 08. 2010, 17:34 Autor: |
| První telefonát z pole 8km od letiště, je to WW | 01. 08. 2010, 17:33 Autor: |
| H na finále | 01. 08. 2010, 17:27 Autor: |
| no sláva, | 01. 08. 2010, 17:24 Autor: |
| X1 to dotlačil domů | |
| Nikdo nepřilétá | 01. 08. 2010, 17:22 Autor: |
| a na obzoru se velmi nízko nad stromy zmítá blaník, moc šancí mu nedáváme | |
| 2 na zemi | 01. 08. 2010, 17:01 Autor: PP |
| PM dostávaj pochvalu za průlet | 01. 08. 2010, 16:43 Autor: |
| I, T | 01. 08. 2010, 16:32 Autor: |
| První plech 5 a v závěsu za ním VI | 01. 08. 2010, 16:30 Autor: PP |
| labutě doma, W4 z nich jako poslední | 01. 08. 2010, 16:25 Autor: |
| Sune se sem hejno betonovejch labutí | 01. 08. 2010, 16:21 Autor: PP |
| Někdo, asi DG na dokluzu | 01. 08. 2010, 16:14 Autor: |
| GJ doma | 01. 08. 2010, 16:02 Autor: PP |
| a vypadá žíznivě | |
| Tak pro hnidopichy, je to MP | 01. 08. 2010, 15:41 Autor: PP |
| První doma, PM | 01. 08. 2010, 15:24 Autor: |
| Odstartováno | 01. 08. 2010, 13:35 Autor: |
| páska byla otevřena v 12:57. FL si po 16 minutovém tréninkovém letu start zopakoval, několik chrabrých bojovníků se dokázalo po propadu do asi 150m ještě zvednout | |
| Chroust už letí | 01. 08. 2010, 11:48 Autor: PP |
uvidíme s čím se ozve, ale vypínal se docela optimisticky. | |
| Skákají nám tu chmurky | 01. 08. 2010, 11:00 Autor: PP |
| a s jejich rostoucím množstvím přímo úměrně ubývá remcání závodníků, že tak dlouhou štreku neuletí | |
| Briefing | 01. 08. 2010, 10:38 Autor: PP |
odhalil dnešní tratě, A varianta LKMK, Náchod, Zábřeh, LKUO vychází na 214km, B varianta, která jen místo Náchodu má Deštné v Orlických horách, dá 178km. Polákům hned za hranicema naskákaly kumuly, u nás je čisto a dle meteoroložky to tak i zůstane. Start zatím ohlášen na 12:00. | |
| Briefing od 10:00 | 01. 08. 2010, 08:38 Autor: |
| Grid | 01. 08. 2010, 08:09 Autor: PP |
se bude stavět na dráhu 32 a bude otevřen od 9:00. | |
| Všichni co ještě nedorazili | 31. 07. 2010, 16:19 Autor: PP |
z obav za perzekuci za nesrovnalosti v papírech už mohou přijet, neb pánové z úřadu již odjeli :-) Čekáme na vás na prezenci na baráku | |
| Prezence | 31. 07. 2010, 11:56 Autor: PP |
| Od 13:00 bude v hlavní budově probíhat prezence a kromě mně tu na Vás čekají pánové z úřadu, takže s sebou doklady a kdo nemá zaplacené startovné v plné výši, tak i peníze. 1300 není žádný striktní termín, máme na to celé odpoledne... | |
| Už se to sjíždí | 31. 07. 2010, 09:18 Autor: PP |
včera dorazili první stateční s Twin Astirem a ASH, před chvílí se tu zjevily i první 2 plechovky | |
| Kontrola zaplacení vkladů | 15. 07. 2010, 10:52 Autor: JC |
Dnes jsem po návratu z dovolené provedl kontrolu zaplacení startovného a případných vkladů. Prosím zkontrolujte, zda jste převedeni do startovní listiny. Pokud jste zaplatili a nejste převedeni do startovní listiny, tak mi dejte vědět, popřípadě zašlete kopii příkazu a podíváme se, kde je chyba. | |
| Ubytování potřetí a snad naposled :-) | 23. 06. 2010, 16:44 Autor: JC |
Takže zbývá už jen třílůžkový pokoj. Ostatní jsou rozebrané. | |
| Ubytování podruhé | 22. 06. 2010, 23:37 Autor: JC |
Takže dvoulůžkové pokoje jsou rozbány. Zbývá jednolůžkový a přibyl nám jeden třílůžkový pokoj. Pokud máte zájem neváhejte :-). | |
| Ubytování | 21. 06. 2010, 20:54 Autor: JC |
Takže informace o ubytování. Je zajištěno ubytování v ubytovně REASu se sprchami a WC a to v ceně 120,-Kč/osobu/den. K dispozici jsou následující pokoje:
Jednáme ještě o možnosti dalších pokojů. Samozřejmě platí formy ubytování, které jsou uvedeny v Propozicích. | |
| Soubor s prostory | 20. 06. 2010, 10:35 Autor: JC |
Na základě povolení z Polska a po dohodě s vojáky je nyní ke stažení soubor s prostory. Je ve formátu ZIP a obsahuje textové soubory. Hlavní změny oproti standardní situaci:
Pokud by měl někdo pídívý dotaz Pokud budete chtít formát cub s prostory, tak dejte vědět a já ho dodělám. Ale pravděpodobně všichni máte SeeYou, takže není probém si ho vyrobit doma. Jenom dodatečná informace. Podařilo se nám sehnat možnost ubytování ve firmě REAS za slušné ceny. V příštím týdnu vás budeme informovat o počtu lůžek a cenách. | |
| CZIL pro duáče | 30. 04. 2010, 20:48 Autor: JC |
V sekci Dokumenty najdete český indexový seznam pro dvousedadlové kluzáky. Dále PK rozhodla, že dělícím koeficientem pro třídu Duo Klub a Duo Kombi, bude hodnota CZIL 80. Znamená to tedy, že všechny kluzáky s hodnotou CZIL rovnou nebo menší než 80 budou létat ve třídě Duo Klub bez vody. Pokud se sejde alespoň 10 kluzáků do třídy Duo Kombi, pak se bude létat v samostatné třídě Duo Kombi s vodou. Pokud počet kluzáků této třídy nebude 10, ale bude menší, pak se bude bodovat ve dvou třídách: * Duo Klub - kluzáky s hodnotou indexu CZIL menší nebo rovnou 80 * Duo Kombi - všechny kluzáky soutěže (tedy Duo Klub+Duo Kombi) bez vody | |
| Vítejte v Orlických horách | 13. 03. 2010, 22:52 Autor: JC |
Na úvod poděkování Jirkovi Králíkovi - Markýzovi za dokončení webu soutěže. Dlouho jsme ladili přihlašování pilotů a navigátorů, aby bylo jednoduché a přehledné. Také patří poděkování Jirkovi Mokošovi za logo soutěže. Doufáme, že přijmete naše pozvání k úpatí Orlických hor, kde termické podmínky jsou velmi vhodné pro soutěž dvojsedadlovek. Termika začíná na kopečcích kolem letiště velmi brzy, na druhé straně umístění letiště v údolí Orlice umožňuje bezpečný dokluz po svazích i v pozdních hodinách. Také na webu zveřejníme místa, která můžete navštívit v případě neletového dne, ale doufáme, že takových dnů bude co nejméně, nebo vůbec žádný :-). Přihlašování je pouze pomocí on-line přihlášky, proto několik slov k tomu, jak se přihlašovat. Po otevření přihlášky vyplníte patřičné údaje. Piloti kluzáků, kteří se nesmí měnit po celou dobu soutěže, zvolí příslušnou třídu - tedy Duo Klub nebo Duo Kombi. Navigátoři, kteří se mohou měnit v soutěži, vyplní přihlášku a místo třídy zvolí Navigátor. To, co je spojí s příslušným pilotem, je imatrikulace a typ kluzáku!! Proto dbejte na to, aby imatrikulace byla napsána stejným způsobem jako u pilota (typ kluzáku je vybírán ze seznamu a tam nebezpečí nehrozí) - tzn. stejná velikost písma a stejný počet mezer. Pokud se na kluzáku bude střídat i více navigátorů, pak není problém. Další navigátor jen musí vyplnit imatrikulaci a typ kluzáku stejným způsobem, jak je popsáno výše. Prosíme, sledujte web soutěže, kde budeme zveřejňovat další důležité informace. V sekci Dokumenty, pak budou postupně zveřejňovány veškeré důležité soubory s informacemi. Samozřejmě i soubor se vzdušnými prostory, kde počítáme s posunem TMA Pardubice tak, abychom před odletem nebyli nijak omezováni. V sekci Dokumenty jsou nyní k dispozici Místní propozice, kde najdete veškeré důležité informace o soutěži. Bodování bude prováděno za použití koeficientů dle CZ IL (českého indexového listu), který by měl být publikovaný do 20.3. 2010 - viz. zápis z PK. Těšíme se na shledání s vámi a pokud budete mít jakýkoliv dotaz, jsem vám k dispozici. | |