11:00 - odjezd za Aldou
14:45 - odjezd do muzea Škoda auto
V 18:00 proběhlo slavnostní vyhlášení vítězů ve třídách Gradient GP a Club GP. Bohužel v Poháru Metoděje Vlacha nebyl odlétán dostatek platných disciplín a nemá platné závody. Přesto jsme vyhlásili neoficiální vítěze a ceny jsme závodníkům poháru také předali.
Prasátko už od 15h dělá poslušně výkruty a myslím, že už je touto dobou připravené ke konzumaci :-) Pro závodníky byl také po vyhlášení připraven raut. Viz foto.
Ve 12:00 jsme to odpískali i poháristům.
Vyhlášení vítězů bude dnes večer v 18:00
Dnes má Gradient GP a Club GP volno. S rozhodnutím pro Pohár Metoděje Vlacha vyčkáváme. Briefing tedy odkládáme na 12:00.
Letadla zatím neskládejte, více informací na briefingu v 10:00
Po 11 hodině se vydala skupinka 4 aut směr Sobotka... V Libošovicích jsme zapálili svíčku Aldovi. Dále jsme pokračovali na Trosky. Po prohlídce hradu jsme se rozdělili na dvě skupinky - jedna se vrátila zpět do Boleslavi, v 15 zavítala ještě do ŠkodaAuto-muzea a druhá chtěla pokračovat do Turnova na procházku a oběd. Jejich plán se trochu pozmněnil (viz chat) a právě dorazili na letiště ve veselé náladě spolu se sudem... :)
Na briefingu byl vyhlášen neletový den a společně jsme se dohodli na náhradním programu. Někteří z nás vyrazí za Aldou a potom domlouváme na 15:00 návštěvu muzea Škoda auto. Další možností je právě probíhající rallye historických vozidel, která dnes startuje z Mladé Boleslavi.
Páska pro soutěžící ve třídě Jas 39 Gripen byla otevřena v 9:45. Rozestupy při průletu páskou byly opravdu "tělo na tělo", posuďte sami.
dneska v cca 9.45, připravte mexickou vlnu.
Letadla zatím neskládejte. Více informací bude na briefingu v 10:00
Protože potřebujeme ještě jednu platnou disciplínu pro poháristy, dělali jsme dnes vše pro to, aby se to vydařilo. Směrem na jih a jihovýchod to vypadalo nadějně. Rozhodli jsme se změnit trať na varianu B pro pohar Metoděje Vlacha. AAT na 1:15, dvojitý oblet trojúhelníka 83,5/151km (1:15). "Kumuly" byly jen na jih a jihovýchod letiště, místo vypnutí také na jih od letiště a výšku vypnutí jsme zvýšili na 800 AGL. Bohužel i to nestačilo a ukázalo se, že pod oblačností, která se vydávala za kumuly, není vůbec žádné stoupání. Bojovali jsme o platnou disciplínu pro PMV a nevyšlo to. Z osmi závodníků v poháru se stalo rázem osm chroustů :-( Jsme s Davidem připraveni nést následky a při vhazování do bazénu už nebudem klást odpor :-) |
a poslední dva větroně D2 a FP sedají
Závodníci uspěšně vyklesávají.M a Y9 dole
Páska otevřena v 15:38
Všichni soutěžící v poháru odstartovali,ale podle ohlasů ze vzduchu zatím nic moc