CS Expres NOPEK Bruck VM net Pardubický kraj ČR Pardubice Město Vysoké Mýto [x] skrýt Partnery PMRg 2007 Partneři PMRg 2007 PMRg 2007
Gliding.cz Fórum Počasí   Soutěže 2024: FCC  PP  Fatraglide  JPJ  AZ Cup  PMCR  PMRg/PMCRj  FL   Safari  TCup  PPV  RP   RD  HOP  GGP      Archiv SK Kalendář | CPS
Plachtařské mistrovství regionů ČR 2007

News Archiv




Fotky 24. 08. 2007, 11:08 Autor: Pepe

Kdo máte nějaký fotky a chcete se pochlubit ostatním a umožnit popřípadě i jejich publikaci na DVD ze soutěže tak uploadujte na:

ftp://www.gliding.cz

jmeno: fotky

heslo: lkvm07

Je po všem 20. 08. 2007, 19:49 Autor: Pepe
Ještě jednou děkuji všem, kteří mi pomáhali s organizováním závodů. Všem závodníkům za fair play a dobrou atmosféru na letišti v průběhu celé soutěže. Do 2 týdnů vám budou rozeslána DVD s fotkami, krátkým filmem a komplet image webu. Zveřejním ještě články o Polsku, které jsem shromáždil. A taky jeden bonus-text písničky, která vznikla teprve v neděli ráno :-). Jirka Cihlář už vytvořil žebríček s korigovanými body. Taky byly odeslány výsledky soutěže na IGC Ranking List. Howgh
Fotky z vyhlášení 19. 08. 2007, 12:08 Autor: JA

Pro toho, kdo nestihl vyhlášení výsledků v přímém přenosu z naší webkamery tu máme několik fotografií v naší galerii.

Vyhlášení výsledků 19. 08. 2007, 09:25 Autor: JC

V 10.00 vypukne vyhlašování výsledků, pokusíme se nasměrovat kameru tak, by předání cen proběhlo v přímém přenosu.

Takže před desátou klikněte na odkaz Webkamera.

A jsou tu i výsledky v klubové třídě 24. 08. 2007, 17:11 Autor: JC
  1. Ondřej Dupal             GAC Benešov
  2. Petr Hofman               AK Praha-Letňany
  3. Michal Lešinger          AK Moravská Třebová
A máme oficiální výsledky v kombi třídě 24. 08. 2007, 17:11 Autor: JC

Uplynula lhůta pro podání protestů v kombi třídě:

  1. Jan Mareth             AK Hranice
  2. Stanislav Poslušný  GAC Benešov
  3. Jiří Steiger              AK Olomouc

Dlaší pořadí ve výsledcích.

Jak rychle opravit Atlasovi motor 18. 08. 2007, 20:18 Autor: JC

Jak jsme vás již dříve informovali. došlo těsně před soutěžním vvzletem k poruše motoru na skvělém Karlovu stroji a Karel byl nucen rychle zjednat nápravu.

Celý průběh opravy včetně následného vzletu je zachycen v naší fotogalerii.

Už přijíždí... 18. 08. 2007, 18:35 Autor: JC
Telefonickým průzkumem bylo zjištěno, že Jirka je na dokluzu a za cca 20 minut protne cílový kruh..
Už zbývá jen malý mýn=mlýnek=mlejnek (nespisovně) 18. 08. 2007, 18:27 Autor: JC
Už zbývá jen Jirka Mlejnek, abychom mohli vydat neoficiální výsledky i v klubové třídě. Půjdu ho prozvonit....
Juchůůů 18. 08. 2007, 17:04 Autor: Pepe
Všichni doma! Doktor pilně vyhodnocuje a já jdu organizovat grilování.
Letí už jen 6 letadel 18. 08. 2007, 16:21 Autor: Pepe
Klubovky: 3,62,BD a LZ
Kombi: 65 a HP
Převlek z pole 18. 08. 2007, 16:03 Autor: JC
Movitý pilot soutěžního znaku G4 sedl před letištěm v doletovém kruhu a žádá Čmeláka, prej na ten převlek má...
Na dráze je husto 18. 08. 2007, 15:46 Autor: JC
Houfné přílety dávají počoudit službě AFIS, nyní se hlásí do pásky AY.
Padají jak shnilá jablka 18. 08. 2007, 15:45 Autor: JC

Momentálně houfný přílet kubovky:

34,74,90,BB,BE,C3,F,HH,LY,MI,MS,TX,VM.WM,C3,AF,X,TD,LS6,JA,E,VH,17,LL,BH a R5

SU v poli 18. 08. 2007, 15:36 Autor: JC
Havroš sedl u Křižánek - nevíme, kde to pořáděn je... to bude nějaká pr...,  prý je to v oblasti Devíti skal
Hlásí se několik kubovek 18. 08. 2007, 15:36 Autor: JC
Hlásí se několik klubovek - 74, VM a první z kombíků JA
KE se vrátil 18. 08. 2007, 15:31 Autor: JC
KE se vrátil od prostoru Polička
Blíží se MI 18. 08. 2007, 15:31 Autor: JC
Ohlásil 10. km
A1 také v poli, F na 10.km. 18. 08. 2007, 15:24 Autor: JA
První doma? 18. 08. 2007, 15:19 Autor: JA
KE se se svým strojem doplížil na letiště, zatím nevíme s jakými úspěchy.
První pole 18. 08. 2007, 14:00 Autor: JA
Máme tu první dnešní pole, kluci s 54 a ZM se nemohli dočkat večírku a chtějí být doma co nejdříve. Uvidíme, jestli budou doma dříve po zemi než by byli vzduchem...
Odstartováno 18. 08. 2007, 13:24 Autor: JC

V 12:15 byly nekompromisně zahájeny vzlety, dnes se nedařilo hned při prvním startu a HP si po vypnutí zopakoval vzlet. Za 14 minut byla kombi nahoře a zahájeny byly vzlety v klubové třídě. V té době však přistály kluzáky 65 a LU z kombíku. Ale z klubovky nikdo nespadl. S kluzákem KE to vypadalo nahnutě a skoro to vypadalo na technické KO pro závadu na silniku. Karel však vybalil speciální nářadí, motor opravil a nyní se již vznesl do vzduchu. Dnes neletí J2 a 50, kteří museli z pracovních důvodů soutěž uknčit.

Páska byla otevřena pro kombi v 12:49 a pro klubovku.

Počasí směrem na západ nic moc, na jih jakžtakž, ale směrem na východ a sever je to super. Na západě a jihu pozorujeme rozlévání kumulů a postup vrstevnaté oblačnosti. Opět to nechce váhat při odletu.

Start odložen na 12:15 18. 08. 2007, 11:52 Autor: JA
Základny jsou zatím nízko, odkládáme start.
Chroust zaváhal 18. 08. 2007, 13:20 Autor: JA
Chroust dnes trochu zaváhal se startem a odstartoval až teď. Snad nám to nezpozdí starty, zatím stále počítáme s 11:30.
Počasí pro poslední disciplínu 18. 08. 2007, 09:09 Autor: JA
Horác ještě přikládá oblíbené meteogramy pro následující místa:

Mýto

Dářko

Kunštát

Letohrad
Poslední den a poslední disciplína 18. 08. 2007, 08:57 Autor: JC

Probudili jsme se do slunečného a chladného rána. Dnes někteří vzhledem k chladu přijeli na snídani raději autem.

Dostavil se Horác a plánujeme. Meteorolog straší sléváním oblačnosti, ale obloha zatím vypadá pěkně. Vojáci mají dnes volno, jen zajišťují vystoupení na leteckém dni v Ústí, kde se dnes zahajuje MS ultralehkých letadel. Proto jsou i tratě směřovány na jih.

Na obloze se začínají dělat chomáčky kumulů....

 

Novináři 17. 08. 2007, 11:16 Autor: Pepe
Ten článek na Idnes o 36 rogalech mě pořádně nakrknul. Takže jsem neváhal a volal jsem tam. Mluvil jsem přímo s autorem a vysvětlil jsem mu jak to ve skutečnosti bylo. Článek by již měl být opraven. Dále mi volali z MFDnes (Pardubický kraj) a ptali se jak to bylo, rozhovor jim poskytla i Petra Diepoldová, takže myslím, že to co vyjde v MFDnes by mělo být OK. Dále se ptali z Orlického deníku, kde jsem věci také uvedl na pravou míru. Opravený článek je zde
Dementi 17. 08. 2007, 11:07 Autor: Pepe
O zrušení letového dne jsem rozhodl až dnes ráno ca v 9,00h na základě Horácovi předpovědi. To že bylo rozhodnuto už v noci je fáma.Zítra je šance na disciplínu.
Dnes se nepoletí 17. 08. 2007, 08:14 Autor: JC
Ředitel již v noci pochopil, že se dneska nepoletí a vyhlásil v 2:00 neletový den.
Zhodnocení dnešního dne. 16. 08. 2007, 22:54 Autor: JC

Ráno jsme s ředitelem, jeho zástupcem hezky v klídku popíjeli kávu v klidu s tím, že se nepoletí. Razantní přichod Horáce v 7:30 s noťasem v podpaždí tento klid rázem změnil v horečnou činnost, neboť s razantnostní sobě vlastní prohlásil: "Dneska to bude!!"

Vzlety se zahájily v 12:00, protože jsme si byli vědomi přicházející fronty. Dneska nám starty nějak nešly, Jirka se Čmelákem musel několikrát najíždět, jednou přidal takovým stylem jakoby si vzpomněl na svoje léta u zemědělského letectva, kdy tužka hektarka a páka zlatonoska znamenaly svoje. Chudák pomocník zavlál na křídle a startovat se muselo znovu. Křídla nějak padala, ale vše probíhalo bezpečně.

Nikdo také nezaváhal a rychle se vydal na trať. Opětně se všichni shodují, že až po Šumperk to byla jízda, kdy průměry nad 100km/h nebyly výjimkou. Chyby se však dopustil ten, kdo si zalétal daleko a zapomněl na nastupující vrstevnatou oblačnost a silný protivítr. Ten skončil většinou vyrovnán ve šňůře kluzáků na spojnici Šumperk-VM.

Smolařem se stal dneska Chleba. Dlouho váhal a stále krčil čelo, že to asi není vhodné plachtařské počasí. Dokonce se jeho kluzák musel přesunout na druhou stranu dráhy, protože vítr se dle Horácovy předpovědi opravdu otočil. Startoval v době, kdy již kombíci přilétali a nakonec skončil přistáním v terénu.

Přidána nová fotogalerie 16. 08. 2007, 22:45 Autor: JC

Doporučuji shlédnout novou fotogalerie, která ještě zaznamenal přistání soutženích kluzáků v PL. Zjistíte, že jsou zde i fotky ze vzduchu, který provedl polský motorový paraglidista a cestou Jirky Šlemra nám je mailem poslal.¨

To, že sedí na invalidním vozíku, není náhoda. Údajně byl ochrnutý na obě nohy, přesto zcela bez problémů zvládal řízení paraglidu. Takže díky.

Už nikdo neletí 16. 08. 2007, 18:26 Autor: Pepe

Poslední v poli přistál Chleba (BD) a Jindřich Švorc v LKMK. Sledujte výsledky, i když na čelním umístění už se nic nezmění.

Informace zatím nemáme o: 16. 08. 2007, 16:29 Autor: JA
BD, CV, IMI, J2 a K
Už chybí pouze 16. 08. 2007, 15:53 Autor: JA
TD, 62, 84, BD, CV, GT, IMI, J2, K, SU a XZ.
dalsi na polich na dokluzu 16. 08. 2007, 15:58 Autor: JA
AF na 7km, C8 na 28km, MS na take na 28, ZIP na 5km a chroust nám sedí na dokluzu na Peklích - testoval, testoval az přetestoval
20km od VM 16. 08. 2007, 15:36 Autor: JC
A hlásí se nám zámý polní favorit Wisky a Tango od jakési benzíny 20km od VM.
Kdo nám sedí jinde než na LKVM? 16. 08. 2007, 15:36 Autor: JC

Zatím dva:

Petra Diepoldová - LKUO

Jan Pavlík - na dokluzu

 

Kerum s nimi !!! - jak říká známý ředitel juniorských soutěží :-))))

Sype se to do pásky... 16. 08. 2007, 15:03 Autor: JC

Houfné přílety, z kombi doletěl DS a dále množství házedel.

Není hlášeno žádné přistání v terénu, takže budeme poublikovat výsledky, kdyby někdo přistál v terénu, dáme vědět.

První z házedel... 16. 08. 2007, 14:56 Autor: JC
Na dokluzu se hlásí GL, dolétává i LF.
Doma jsou... 16. 08. 2007, 14:52 Autor: JC
65, R9, HP, HD, JS, LS6, Ja. Na dokluzu AY.
první jsou doma 16. 08. 2007, 14:41 Autor: JA
HP, JS a R9 už máme doma
Chleba naposledy odstartoval 16. 08. 2007, 14:37 Autor: JC
Zatímco kombíci přilétají, Chleba se vznesl k poslednímu pokusu. Jedenkrát odložil, jedenkrát spadl a pak prohlásil, že bude čekat na púočasí. Nic jiného mu v tu dobu nezbývalo, protože oblaačnost byla vrstevnatá a neaktivní.... Nyní se ukázalo sluníčko a naskákaly opět kumuly. Museli jsem jenom dávat pozor na zmítajícího se rogalistu pravděpodobně účastníka MS v LKUO, který se zmítal nad plovárnou v Hrušové.
Přilétají kombíci 16. 08. 2007, 14:35 Autor: JC

Tak začínají padat, první přilétl HP.

Závada na skle bude vyřešena zítra bratru za 3 000,- Kč :-(.

Starty proběhly 16. 08. 2007, 13:35 Autor: Pepe
Potom, co jsme s Horácem otestovali sílu větru akrobatickým drakem jsme starty spustili ve 12,00. Protivítr zeslábnul přesně tak jak Horác předpovídal, proto starty kombíku nebyly tak hladké jako obvykle. Během startů jsme museli 2xopakovat zapínaní vlečného lana. Ztratili jsme tím asi 2minuty. V klubovce bylo dost odložilců - např. Mareškyn, Šneček a tradičně Chleba. Takže se nám podařilo základní startovní pole odstartovat za 44min. Páska pro ušatce byla otevřena ve 12:34, pro házedla ve 13:04. Ke konci startovního pole se otočil vítr, takže poslední Chleba (BD) už byl přemístěn a odstartoval z dráhy 32 ve 13:14. Nevím, jestli na tom dnes vydělá. Nad letištěm se to zatáhlo, ale úplná deka to ještě není. Ve směru trati to vypadá dobře. Doktor právě odjel řešit závadu na svém automobilu, při přepravě svých synů došlo k vypadnutího bočního skla u zadních dveří, snad se brzo vrátí se zánovním sklem.
Start odložen 16. 08. 2007, 11:10 Autor: JA
Zatím to tady pěkně fouká, takže ředitel start o půl hodiny odložil. Nejdříve se bude startovat ve 12.00 hod.
Stavíme grid 16. 08. 2007, 09:19 Autor: JA
Horác je optimista a věří, že bychom před frontou mohli něco odletět, takže stavíme grid na dráhu 14 a starty předpokládáme na 11:30.
Přidáváme ještě počasí:
Mýto

Dářko

Šumperk

Kunštát
Včerejší den 16. 08. 2007, 07:21 Autor: JC

Kombi třída si trať chválila v prvních dvou třetinách. Rychlosti byly hodně přes 100km/h. Problémy nastaly při letu na poslední OB za Suchým vrchem, kde dobrali poslední stoupák. Právě úspěch závisle na tom, jak se kdo popral s počasím v oblasti posledního OB.

Klubovka to měla horší, protože deka již při příletech k OB postoupila až k Deštné. Zpáteční cesta musela opětně vést prostorem Polska, kde to také nebylo ideální. Dolet pak byla otázka přízně Boha Termosky, jejíž přízeň hlavně pocítíl XE, kdy při dokluzu slabé stoupání při přímém letu mu dovolilo doletět do cíle. Ostatní pak skončili v různých vzdálenostech od letiště na posledním rameni. Nejvíce kluzáků sedlo v Žamberku a Ústí nad Orlicí. Několik v podhůří Orlických hor.

Dnes to vypadá špatně, fronta postupuje a pravděpodobně bude ovlivňovat počasí celý pátek. Jedinou nadějí je sobota.

Opět potíže na hranicích 15. 08. 2007, 21:02 Autor: JC

Pokud si někdo myslel, že přechod v Dolní Lipce je snad nejhorší, tak se mýlil. Protože meteorologická situace donutila piloty opětně vstoupit do poslkého prostoru, pětice pilotů opět londovala na výsostném polském území. Opět jsme museli faxovat hříšníky na přechod, ale vše proběhlo celkem OK. Bylo nám divné, že nechtěli jméno Karla Knotka, ale to jsme zjistili vzápětí.

Zoufalý telefonát skorozatčeného Karla pro proniknutí na výsostné území půlnočního království se rovnalo skoro otcovraždě. Po vysvětlení ředitelem snad Karla propustili, protože se neozvývá. Možná však byl jako špion zastřelen. Asi pošleme blahopřejný dopis polské vládě jaék to má bdělé hraničáře.

Jistě se najde nějaký šťoura, který řekne, že chlapci plní jen své povinnosti. Ale my jsme si také splnili své a přesto narážíme na neustálé obtíže ze stany hraniční policie zejména polského státu. Možná že se jednou ty úředníci domluví, když už jsme jedna velká širá rodná unie spojená tolika společnými byrokratickými pravidly.

AY doma, TD v poli 15. 08. 2007, 17:13 Autor: Pepe
Takže už i kombi je komplet. Postupně se vracejí závodníci z převleků a JC pilně vyhodnocuje. Sledujte výsledky.
Klubovka už neletí 15. 08. 2007, 16:40 Autor: Pepe
Domů dolétli LY, BH, XE a LZ (ale ten asi na motor). Jinak kousek od letiště je BB,C3,TX, další skupinka je u Svitav (BE, GT, Y).

Z kombíků v poli DS. Letí ještě TD a AY.
První klubovka doma 15. 08. 2007, 15:57 Autor: JC
Právě dolétl Chleba - z toho je vidět, jak je důležité se před letem vyprázdnit...
Ušatci chybí už jen 3 15. 08. 2007, 16:07 Autor: Pepe
V poli je LU, letí ještě TD, DS a AY.
Z klubovek ještě letí: 84, BB, BE, BH, C3, GT, LL, LY, LZ, TX, WT, XE, XZ, Y.
V LKUO je YU a VM. 15. 08. 2007, 15:25 Autor: Pepe
Znovu v Polsku 15. 08. 2007, 16:11 Autor: Pepe
MI, E, A1 znovu navazují družbu s Poláky, sedí u Domaskova jako včera. V LKZM další přírůstky: ZM, JM, GL, 90.
Právě odstartovala vlečná KNN do Žamberka. MPE už tam je. Na západě jsou na konci deky vidět kumuly, ale ještě jsou daleko. Podle letců ze Žamberka to do Moravský byla jazda, pak se to pokazilo.
Kombici se blíží 15. 08. 2007, 15:17 Autor: JC
Ušatá šlechta dolétává - nyní na 5. kilometru HD
Další přístání a to i doma... 15. 08. 2007, 15:13 Autor:

JS - ohlásil 5. kilometr

65 sedí u Moraviča, SU se hlásí od Ústí - asi to vzdal.

50 sedí u Lanškrouna a nad ním se zachraňuje R5.

Tady sedí AF 15. 08. 2007, 15:44 Autor: JC

Tady sedí AF a otočil Deštné.

Další přistání 15. 08. 2007, 15:01 Autor: JC

Další přistání v Žamberku  - VH, F, K.

První polňáci 15. 08. 2007, 14:58 Autor: JC

Tak tu máme první přistání:

HH, 17, J2, 34 sedí v Žamberku a neotočili Deštné.

MS sedí za Deštným po jeho otočení, WM v poli "někde".

Letíme varianty A 15. 08. 2007, 13:49 Autor: JC

Kumuly začaly naskakovat již v době briefingu, takže ihned ve 12 hodin byly zahájeny vzlety. Problémy způsobilo vypadnutí Z-37, kterému ve snaze nahodit motor došel vzduch, a musela se dopravit bomba z kilometr a půl vzdáleného hangáru. Nakonec ale sithl závěr klubu. Dnes to tedy trvalo déle cca 58 minut. Zdržoval opět Chleba, který těsně před vzletem - dnes v řádném pořadí (stál v poslední řadě), si odběhl  ulevit, takže jsme museli operativně přesunout vlečnou před jiný kluzák - no holt - starého Chleba novým kouskům nenaučíš :-).

Od západu se nasunuje frontální oblačnost, rozpaky jsou zejména ze severní části tratě - Deštné, kde oblačnost dle snímků začíná houstnout, ale uvidíme, dalo by se to stihnout, pokud to proti větru půjde trochu svižněji. Na odletech taky nikdo neváhal a po přechodu (na naši frekvenci) vyráželi ihned po otevření na trať.

Několik fotek z přistání v Polsku 15. 08. 2007, 11:19 Autor: JC

V nové fotogalerii si můžete udělat obrázek, jak  to v Polsku probíhalo.

Zvlášntí odměnu získá ten, kdo identifikuje neznámého pilota na jeho občanském průkazu. Prý i hraniční policie PL se neudržela smíchy při kontrole tohoto dokladu. Poznámka: rodinní příslušníci pilota jsou ze soutěže vyloučeni :-))

Problémy s plánováním 15. 08. 2007, 09:03 Autor: JC

Letos nám ta spolupráce s řízením provozu nějak nejde :-(. I když v koordinační směrnici je napsáno, že vojáci mají uvolňovat buď sever nebo jih a my tuto zásadu máme ctít při plánování tratí, probíhá to tak, že oblast nechá zavřít sever i jih a pak nás odkáže na domluvu s letišti, kde se sice daří občas dohodnout, ale není to pravidlem. Protože nyní je po dva dny totálně zazděný jih, jsme nuceni plánovat na sever. To vzhledem k otevření Polska by nebyl takový problém, ale po včerejších obtížích na hranicích, které způsobily, že poslední kluzáky dorazily kolem 2:00, nejsme ochotni piloty nahnat do Polska, aby byli nuceni absolvovat ponižují kontrolu od Poláků, která si nezadala s temnými dobami minulosti. Asi fakt zapomněli, že Shengen se blíží.

Takže... letos nám ta koordinace jde nějak ztěžka :-(.

Družba v Polsku 15. 08. 2007, 07:02 Autor: JC

Někteří však použili v Polsku svůj osobní šarm a na rozdíl od BB,XE a WT navázali nová přátelství..

 

Už nám chybí jen tři kousky... 14. 08. 2007, 23:24 Autor: JC

Tak už chybí jenom tři a z toho dva jsou blízko VM. Problém bude asi s WT, který nějak prokoučoval možnost toho, aby pro něj někdo vyrazil ještě včas, takže BB pro něj vyrazil dost pozdě.

Klid na letišti 14. 08. 2007, 18:57 Autor: JC

Již více než 2 hodiny je na letišti klid pozdního léta. Veškerá vozidla vyrazila do PL a to i s vypůjčenými transporťáky od okolních aeroklubů.

G10 tým zahájil v PL kámošení s místnimi obyvateli a asi popíjí G10 made in PL.

Zajímavé je, že Chleba, který vyrazil jako poslední, a tak jsme mu nedávali příliš nadějí, dolétl na letiště. I ti, kteří dolétli z házedel, si trasu chválí, zatímco házedla na poli vyhrožují zprávami SMS jakýmsi vhozením do bazénu. Chtělo by to asi nějaký právní rozbor, že Bobe ??? :-)))

Už nikdo neletí 14. 08. 2007, 17:28 Autor: Pepe
Kombi třídy komplet zpět, kromě DS.
Házedla: 35 kusů v Polsku. A kdo dolétl?
BD, BE, BH, G4, GT, IMI, JM, O2, R5, RH, TX, XZ, Y, také LZ a KE jsou doma, ale nevíme jestli nezapnuli motorek.
30 házedel v Polsku 14. 08. 2007, 16:52 Autor: JC

V oblasti Bystryce Klodzke pristalo 30 klubovek - snaha o možnost proniknout do vzdušného prostoru Polska vlečnými letadly se ukázala jako nechůdná - do sjednocené Evropy ještě daleko :-(((. Proto budou muset vyrazit transportní vozy.

Na polské straně vznikl jakýsi chaos, takže naštěstí řešíme ve spolupráci s našimi na hranici - faxujeme seznam závodníků sedících v Polsku.

Kombíci houfně přilétávají 14. 08. 2007, 15:52 Autor: Pepe
Muf-28 sedí v Polsku.
První kombíci tady 14. 08. 2007, 15:50 Autor: Pepe
JS už přistál. AY na dokluzu.
Pole v Polsku 14. 08. 2007, 15:45 Autor: Pepe
MS sedí v Polsku a podle jeho informací se nad ním ve výšce ca 200-300m snaží zvednout skupinka závodníků.
První pole.... 14. 08. 2007, 15:39 Autor: JC
Tak máme hlášeny dvě první přistání u Bystryce Klodzke. A je to lekárník VH a VM.
Zatahuje se 14. 08. 2007, 15:20 Autor: JC

Od jihu se natahují nějaké zlé chmury, ale na severu je to stále pěkné. Mohl jsem si to ověřit letem ve vrtulníčku R44, kterým přiletěla rodina Hájkova na rekognoskaci potomků. Mimochodem vrtulníček létá velmi pěkně a je vidět, že Joska Rýdlů má vrutlník v ruce.

Závodníci zatím letí, žádné pole, pouze Chleba přistál asi po hodině k novému odletu, ale to si nebylo moc dobré rozhodnutí vzhledem k počasí....

Děti našich závodníků 14. 08. 2007, 14:27 Autor: JC

Mnoho závodníků si s sebou přivezlo manželky a ratolesti, které zde navazují nové známosti ( mysím tím děti:-) ). Protože však rodiče jim mnohdy nevěnují dostatečnou pozornost - manželky musí naleštit kluzák, připravit jídlo a pití, připravit transporťák atd atd. - otcové rodin potom nasednout do kluzáku a uletět namahavý přelet a děti  se tak stávají opuštěnými a podléhají frustraci Proto vymyslel kolektiv manželek vedený Ivetou Steigerovou soutež - Za Havrošův bydlík krásnější. Havroš těsně před závody koupil za pět prstů bydlík, kteý opatrně přepravil na LKVM. Je div, že se cestou nerozpadl. Jeho ošuntělý kabát však vzbuzoval útrpné úsměvy. Proto dětem byly zakoupeny barvičky a mohly se realizovat na stěnách uvedeného bydlíku. Byly tak zabity dvě mouchy jednou ranou - děti se zabavily a Havrošův bydlík má nový kabát...

Símky z uvedené akce zde.

 

Tak zase odstartováno 14. 08. 2007, 13:43 Autor: JC

Dneska se dlouho nevyčkávalo, během přesunu na start došlo k protrhání deky na jihu a v zoně vypnutí se nadělaly pěkné kumulky. Jak se vzduch prohříval, situace se výrazně zlepšovala. Deka se dále odsunovla a nyní straší na JV. Na sever je situace velmi příznivá.

Vzlety byly zahájeny v 12:40 - páska pro kombi v 13:12 a pro klubovku 13:50. Za řízení Věrky a bez přítomnosti ředitele jsme vzlety stihli za 50 minut.

Nyní odstartoval Havroš, který něco opravoval na svém superstroji a po dojetí na start se divil, že jsou všichni už pryč :-).

Zvítězily severní varianty 14. 08. 2007, 10:50 Autor: JC

Nakonec jsme se přiklonili k severním variantám. Budeme vyčkávat na prohřátí. Problém je prozpadající se fronta, které ovlivňuje počasí a to tak, že někde bude zataženo a někde zase bude čistá.

Ředitel dnes přelétává na opravenou VSO-10 do Frýdlantu.

Kam to bude? 14. 08. 2007, 09:10 Autor: JC

Zatím nevíme, kam to dneska bude... Od západu postupuje jakási oblačnost, která nás má dostihnout kolem poledne. Proto plánujeme jižní i severní variantu a nakonec se rozhodneme. Ještě musíme prodiskutovat s vojáky případné varianty uvolnění prostorů.

Horác mi sem přinesl barevnou můru, kterou ulovil kdesi na chodbě.

Včerejší den byl ve znamení první pomoci:

1. Standu Poslušnýho ráno rozbolel zub - zub opraven

2. Radek Zima špatně došlápl na pravou dolní končetinu a koleno vypovědělo službu - přiložena ortéza, nutné ortopedické vyšetření, Radek zhubnout!!

3. Martin Ficnar - otráven vlastní ženou podáním česnekové pomazánky - zánět žaludku, podrážděný žlučník - stav zlepšen po podání spasmolytika na RZP

Poslední polňák 13. 08. 2007, 23:25 Autor: Pepe
Jako poslední se vrátil Havroš (SU). Takže výsledky už jsou komplet. Zítra to vypadá na další disciplínu. Briefing v 10h. Uvidíme čím mě ráno potěší Horác.
Chybí jen 2. 13. 08. 2007, 18:16 Autor: Pepe
3 a 74. 34 je ve Skutči a domů se vrátí převlekem.
Už jen 12 klubovek 13. 08. 2007, 17:54 Autor: Pepe
Chybí už jen 3, 34, 74. G4 je ve Sněžném a startuje pro něj Čmelák.
Kombíci už všichni na zemi 13. 08. 2007, 17:17 Autor: Pepe
Další pole 13. 08. 2007, 17:05 Autor: Pepe
V poli sedí C8 a R9. Netrpělivě čekáme první záznamy od navrátilců.
AY sedí na 15. kilometru 13. 08. 2007, 16:59 Autor: JC
Ani dlouhá křídla nedovolila doletět...
A nyní houfné přílety klubovky... 13. 08. 2007, 16:54 Autor: JC
Tak už se syppou, budeme informovat jen o případných polňácích. Sledujte výsledky.
Další doma a pole 13. 08. 2007, 16:47 Autor: JC

Na poli sedí Hořínek - Jeníkov a Máca - LKJI. Dolétl LS6 a JS. Právě se z klubovky přihllásil LY - Čulibrk.

Jsou tu i další 13. 08. 2007, 16:30 Autor: JC
Doma jsou LF, TD... Vypadá to, že LF dolétl jako prvý.
HD hlásí 5. kilometr 13. 08. 2007, 16:28 Autor: JC
Do cílového kruhu se žene hranický favorit...
Oblačnostni ubývá 13. 08. 2007, 16:27 Autor: JC
Hlásí se ZZ na finále...
Favorit v poli 13. 08. 2007, 16:06 Autor: Pepe
Radek Zima (XZ) to podrovnal do pole.
První pole.... 13. 08. 2007, 15:00 Autor: JC
Tak jako první sedí Ondra Bělohlávek, který si v kombi vedl velmi dobře. Sedí u Jimramova.
Letíme "béčka" 13. 08. 2007, 14:48 Autor:

Chroust odstartoval v 12:00, ale hlásil dostup 800m a stoupání nepříliš dobré do 1m/s. Nakonec přistál.

Ředitel se proto rozhodl odložit vzlety na 13:30. Teplota totiž díky studenému větru stoupala velmi pomalu. Toho využila řada závodníků a odkráčela na oběd. Chroust stratoval v 13:15 a hlásil 1 100m a 2m/s, proto ředitel nekompromisně zavelel vlekařům, kteři zevlovali pod pergolou a popíjeli kávu. Současně však rozhodl o tom, že se poletí varianty B.

Vzlety byly zahájen v 13:40 a to za pomocí 9 vlečných - posílil nás Jirka Šlemrů s Čmelákem. Řádné vzlety byly ukončeny v 14:30. Páska se otvírala pro kombíky v 14:12 a pro klubovku v 14:50.

Jako poslední dnes odstartovala celá šumeprská parta - poslední samozřejmě Chleba :-). Velmi zajímavé byly protisluneční opatření Karla Marše, který si postavil svoja áesveno za kluzák pro důchodce Atlas Karla Ertla. Ten při motorové zkoušce zavyle přidával plyn a Karel byl nejen příjemně ovíjen vlahých vzduchem, ale současně impregnován ricínovým olejem. O něco menší dávku dostalo E a R5 :-))))).

Starty budou v 13:30 13. 08. 2007, 13:12 Autor: JA
Starty 13. 08. 2007, 11:03 Autor: JA
Starty jsou plánovány na 12.00. Uvidíme co bude hlásit chroust. Máme nachystané i kratší tratě pro obě třídy. Věříme však, že počasí bude vypadat dobře a že vytištěné formuláře pro změnu trati z A na B nebudeme potřebovat.
Počasí 13. 08. 2007, 08:45 Autor: Horác
Čekáme, že se vysoká a střední oblačnost odsune k východu a že na jih a západ (zlatá Vysočina :-) ) se podaří odpoledne letět. Od západu se bude odpoledne nasouvat další oblačnost. Zatím to vypadá, že má postup rychlejší než ta, co má odejít na východ, takže okénko se bude přivírat... Ale kratší tratě stihneme.

Mýto

Pacov

Dářko

Kunštát
Po několika dnech "odpočinku" poletíme 13. 08. 2007, 08:11 Autor: JC
Briefing je plánovaný na 10.00, tratě máme vytvořeny, Horác vaří počasí. Letové to bude dnes směrem na západ.  Nad Mýtem se pomalu rozpouští oblačnost a mlhy....
Briefing 13.8. v 10hod 12. 08. 2007, 18:28 Autor: Pepe
Doufáme v další disciplínu.
Další neletový den 11. 08. 2007, 20:35 Autor: Pepe
V neděli 12.8. taky nepoletíme. Podle Horáce asi poletíme v pondělí.
Zítra se nepoletí 10. 08. 2007, 19:59 Autor: Pepe
Protože počasí dle Horáce bude zítra stejné jako dnes vyhlašuji na 11.8. volný den.
Včerejší disciplína 10. 08. 2007, 11:07 Autor: JC

Včerejší disciplína byla jenom ve třídě Kombi. Na prvním rameni postupovali závodníci zcela bez kroužení a po otočení první arey, kterou většinou využili až na doraz, postupovali k druhé oblasti - průměrná rychlost se pohybovala kolem 120km/h, někteří to odhadovali až na 130km/h.

Před druhou oblastí začaly problémy. Na vztažném bodě byla buřina, která znemožnila postup. Někteří vyčkávali, jiní se pokusili proniknout dál s úmyslem, že najdu okénko s termikou. Nic však neobjevili a seděli na hranici oblasti. Jen HP a VT využili svoje moťůrky a dotáhli se domů. Disciplína je bodovatelná a všechny překvapil maximální počet bodů za disciplínu. Smolařem se stal Ivo Burda, který narušil prostor R2 Dědice.

Házedla se radovala, že nemusí letět. Karel Ertl se dal do opravování svého papírového házedla, protože se mu objevila trhlina v oblasti kabiny - je asi moc vyžranej :-), za vydatné pomoci chlapců z "vysokomýtské rukodělné opravny". Krásně opravené papírové házedlo bylo pak umístěno do na hangáru a celou noc ofukováno vlahým vzduchem, aby mu záplata pěkně zaschla.

Dnešní den vyhlásil ředitel jako neletový, takže hospůdka si konečně přišla na své a "vyprávět" bylo co do ranních hodin. Výhled na další dny není moc optimistický - počítáme, ale že v neděli maximálně v pondělí opět začne maraton disciplín.

Volný den 09. 08. 2007, 21:36 Autor: Pepe
Na základě předpovědi počasí jsem na zítřek vyhlásil volný den.
Přijíždějí polňáci 09. 08. 2007, 19:55 Autor: JC
Právě dorazilo 6 transportních vozů s ušatci, za chvíli další průběžné výsledky.
Polňáci 09. 08. 2007, 16:32 Autor: Pepe
Podle telefonických informací od polňáků sedí na polích zatím bez deště. Takže fanoušci z Prahy zatím můžou být v klidu, to počasí tady asi není tak drsné jako v hlavním městě. Snad všichni dorazí a budou OK.
Dnes je to polní disciplína 09. 08. 2007, 16:10 Autor: JA
JS, ZIP a JA sedí u sebe společně s R9
HP je doma 09. 08. 2007, 15:44 Autor: JA
HP je zpátky doma, R9 sedí někde poblíž 65..
ZZ a 65 se vrátí po silnici 09. 08. 2007, 15:33 Autor: JA
ZZ sedí v Olomouci na letišti a 65 někde u silnice u Šumperka.
HD v poli 09. 08. 2007, 15:25 Autor: JA
Jordan se hlásí z pole u Lanškrouna..
aktuálně 09. 08. 2007, 13:49 Autor: JA
Páska pro kombíky bude otevřena v 51. minutě. Soutěžní úlohu pro klubovku ředitel zrušil.
Start odložen na 13:15 09. 08. 2007, 12:55 Autor: JA
Chroust nehlásí ideální podmínky, start je odložen. Jestli se nepoletí, Horác asi bude mrtvý muž, vyhrožuje Cihlář.
Právě jsme vypustili chrousta 09. 08. 2007, 12:17 Autor: JA
Chroust už je ve vzduchu, start posunut na 12:45.
Předpokládaný vzlet 12:30 09. 08. 2007, 12:03 Autor: JC

Máme po briefingu, prní vzlet předpokládáme v 12:30. Situace na jih je celkem dobrá, problematický bude sever. Asi budeme vyčkávat.

Přidal jsem ještě několik fotek ze včerejšího dne, na kterých je vidět napjaté vyčkávání v třídě házedel a i přistání pokusných chroustů u ušatců. Škoda, že nebyla zachycena vlna házedlářů, aby si to s nimi šlechta mohla vyřídit :-)).

Dnes jsou taky k mání trička s emblémem závodů.

Briefing bude v 11,00. 09. 08. 2007, 09:11 Autor: Pepe
Připravujeme disciplínu. Grid na dráhu 14, uzavření gridu v 11h. Plánované starty v 11,30.
Počasí na dnešní den 09. 08. 2007, 08:42 Autor: JA
Horác tvrdí, že směrem na JV bude okýnko. Ještě aby se tam upeklo nějaké pěkné počasí. Zatím tedy jeho předpověď pro:

Mýto

Dářko

Šumperk
Zpracován i poslední logger 08. 08. 2007, 22:53 Autor: JC

KONEČNĚ dorazil poseldní závodník, který přistál na poli a to soutěžící s CN WT!! Pokračuje tak v serii nočních příjezdů, které již byly popisovány na stránkách juniorek 2007 . Podpůrný tým G10 ho dopravil až před budovu, kde odevzdal logger se svým záznamem, za který však obdržel mrzký bodový zisk. Jeho snaha udržet se soutežících se znaky SU a zvláště BH se nesetkala na trati s úspěchem a jeho závěrečný dokluz skončil na poli před LKMT. Tým G10 si pro přiblížení vyžádal rozsvícení majáku na budově letiště, aby bylo jasné, na které odbočce má zahnout doprava. (hehehehe to je Gusto pro tebe, ale Michal je fakt oblíbený :-) )

Podmínky na trati byly velmi rozdílné - obě třídy se shodují v tom, že dobré to bylo jen mezi 2-3 oblastí. Jen Chleba využil znalosti terénu jemu velmi dobře známého kraje a svůj výkon proměnil v první místo v disciplíně a posunul se celkově na druhé místo. Dnes "čadil" i Y a jeho nahrbené ASW-15 prý občas směřovalo nosem kolmo k zemi  ve snaze dosáhnout velmi vysoké přeskokové rychlosti.

Organizační štáb je rád, že má PMRg platné, ale doufáme, že se ještě mnohokrát poletí. Dnešní den byl velmi těžký vydat rozhodnutí, zda letět nebo ne. Zejména tehdy, kdy ušatá šlechta padala k zemi za halasného pokřiku looserů z házedel a někteří looseři dokonce při přistání ušatců při nevydařeném vzletu dělali mexickou vlnu. Ředitel však nezaváhal i házedla vykopal do vzduchu, takže výsledkem je dobrá disciplína. Donesly se nám dokonce zprávy, že organizační tým byl některými piloty-loosery proklínán pro vydání rozhodnutí letět...

Opětně však několik pilotů doplatilo na blízkost TMA Pardubic a to přesto, že jejich vybavení si nezadá s pilotní kabinou kosmické lodi Apollo.

Díky Evě Maixnerové se podařilo dokončit tablo, takže slvané piloty házedel i ušatců máte na webu. Díky rodině Zimově (nebo spíše díky té krasnější poloviny) máte i několik fotek z dnešního dne.

WT se ohlásil na dokluz 08. 08. 2007, 21:44 Autor: Pepe
G-team ho úspěšně dotáhl do cíle. Bohužel záznam z jeho loggeru bude po vyhodnocení rozhodčím ohodnocen pouze mrzkým bodovým ziskem.
Čekáme jen na polaře 08. 08. 2007, 19:00 Autor: JC

Za chvíli dám na web neoficiální výsledky kombi, opět několik narušení, které připravilo piloty o body ( a to jim to říkám každý briefing :-( ).

V klubovce čekáme na tři polaře.

WT v poli 08. 08. 2007, 17:42 Autor: Pepe
sedí v nějakým zapadákově u Moravské Třebové. G-team už pro něj vyjíždí. Jinak už všichni zde.
JA sedi v Ústí 08. 08. 2007, 16:03 Autor:
Kombi třída skoro doma 08. 08. 2007, 15:25 Autor: JA
Z kombi třídy už jsou skoro všichni doma. HP a JA zatím nedorazili...
DS přistál 08. 08. 2007, 15:22 Autor: JC
DS se sice blíží na finále, ale dolétl po převleku z M.Třebové.
Kombíci doma 08. 08. 2007, 15:18 Autor: JC
Začínají se sypat kombíci - R9, LS6, 65 a další...
Letíme 08. 08. 2007, 14:24 Autor: JC

Bez delšího odkladu byla odstartována v 12:00 kombi třída, která dnes plnila roli určitého chrousta.

Stoupání bylo slabé a vzlet si zopakovali ZIP, LF, 65, JA. Kombi třída se dlouho placatila v psích výškách za hlasitého povzbuzování pilotů z tířdy házedel. Náhle se však podmínky zlepšily a kombi třída odletěla.

Štáb ještě chvíli váhal, ale v 13:30 ředitel spustil i vzlety v klubové třídě. Nyní se směrem na západ dělá buřina, ale na východ, kam směřují tratě, se to zdá být ještě dobré a kumuly tam nepřerůstají do kongestů.

V současnosti je 27 minuta a závodníci již přelaďují na přeletovou frekvenci, jak slyším na rádiu. Sedl Karel Ertl, nevíme zatím proč, asi má nějaké technické obtíže.

Starty budou 08. 08. 2007, 13:14 Autor: JA
Ředitel ohlásil starty pro klubovou třídu v 13:30.
starty 08. 08. 2007, 12:57 Autor: JA
V mistni termice se neudrzeli a starty si zopakovali 65, LF, ZIP a JA. Se starty v klubove tride se zatim vyckava.
Start odložen 08. 08. 2007, 11:37 Autor: JA
Start je odložen na 12.00 hod.
Chroust už je ve vzduchu 08. 08. 2007, 11:27 Autor: JA
Chrousta jsme vypustili, nějaké slabší stoupání má, zatím budeme vyčkávat. Zatím to vypadá, že se bude odkládat.
Mírný optimismus 08. 08. 2007, 10:54 Autor: JC

Horác to viděl nakonec růžoveji, naplánovali jsme tedy krátké rychlostní lety, které jsme museli situovat na sever, protože vojáci zabrali celý jih a i TRA na severu nad TMA Pardubic.

Horác varoval před bouřkami, ale grid je postaven a budeme vyčkávat.

Stavíme grid 08. 08. 2007, 09:09 Autor: Pepe
Dráha 14. Předpokládané starty v 11,30. Další info bude na briefingu v 10h.
Nejsme moc optimisti 08. 08. 2007, 07:39 Autor: Pepe
Grid zatím nestavíme. Další rozhodnutí padne v 9hod. Podle Horáce bude dnes intenzivní bouřkové počasí. Sledujeme okolí a radar.
Čekáme na polňáky 07. 08. 2007, 22:21 Autor: JC

Jak jste si všimli, kombíci už mají hotové neoficiální výsledky. Narušitelem se stal Petr Hotový - bohužel druhé provinění :-(.

Smolařem byl Karel Ertl, který sedl za lesem a do kruhu mu zbývalo jen několik desítek metrů.

Čekáme na poslední polaře a potom vydáme i v klubce neoficiály. Právě dorazil Guláš se čtyřma, který sedl u 2. OB.

Pole 07. 08. 2007, 17:58 Autor: Pepe
C3 a KE kousek od letiště, 54 na UL ploše u Letovic. Všichni jsou už na zemi. Takže se můžete těšit na výsledky, které Jirka Cihlář průběžně aktualizuje.
34 také v poli 07. 08. 2007, 17:03 Autor: JA
G4 v poli 07. 08. 2007, 16:59 Autor: Pepe
1. pole 07. 08. 2007, 17:03 Autor: JA

C3 nedoklouzal a sedí v poli 4km od letiště.

Chybí asi jen 3 07. 08. 2007, 16:51 Autor: Pepe
Piloti si poradili se složitým počasím na dokluzu - přeháňky a bouřky nám hodně znepříjemňovali život. Ale jinak to prý byla jízda. Sledujte výsledky. V poli máme 34.
První klubovky 07. 08. 2007, 16:03 Autor: JA
BD a GT. Další klubovkáři na dokluzu, ale bude to boj - splachuje je tam přeháňka, údajně to padá až 9m/s.
ZIP na dokluzu 07. 08. 2007, 15:50 Autor: JA
LS6, 65, ZZ na dokluzu 07. 08. 2007, 15:42 Autor: JA
HD 10.km 07. 08. 2007, 15:40 Autor: JA
HP na finále 07. 08. 2007, 15:38 Autor: JA
Dokluzy 07. 08. 2007, 15:37 Autor: JA
JS, JA, VT hlásí dokluzy..
LF hlásí finále 07. 08. 2007, 15:30 Autor: JC

Tak Standu máme doma... údajně se VT hlásil na dokluzu.

Podle zpráv našich špionů z Poličky, kteří byli vysláni do Jehnědí, v Ústí a Třebové leje jako z konve a je tam buřina. Tady se momentálně hrana přeháňky posunula na sever a jen malinko kape.

Na hraně bouřky prý vyjela L-23 u Jehnědí jako ve výtahu.

LF na 20km 07. 08. 2007, 15:21 Autor: JC
Standa ohlásil 20km, teď tady malinko zahřmělo, ale příletový směr je OK.
LF si žádá počasí 07. 08. 2007, 15:17 Autor: JC
Na rádiu se právě ozval LF, je na dokluzu s rezervou hodnou deště v LKVM. Přeháňka stojí tak 1 km jižně od letiště, i když slábne. Budeme sledova postup LF a budeme podávat zprávy skoro online...
Leje tady 07. 08. 2007, 15:07 Autor: JC

Momentálně nám tady kumuly vypouštějí přebytečnou vodu. Severj je pokryt 7/8 kumulů s tmavejma zákldnama, přesně jak Horác popisoval na briefingu. Jih je však velmi dobrý, 6/8 dobře vyvinutých kumulů, což odpovídá i aktuálnímu snímku z družice.

Předpokládáme, že tak do hodiny by mohla být kombi doma.

Mimochodem - ledvinky byl excelentní!!

Leti se 07. 08. 2007, 13:08 Autor: JC

Na briefingu bylo rozhodnuto, že pokud nebude první vzlet v 11:30, budou zvoleny varianty B. Avšak chroust vystřelený jen 15 minut dopředu hlásil velmi dobré podmínky. Vlečné byly nekompromisně nahnány na grid a začaly soutěžní vzlety. V kombi třídě se Soně Fořtové vypnulo špatně zapnuté lano, Radek Zima se musel vypnout pro technické problémy a přistát na druhé straně letiště, ale po přitažení odstartoval. Technické problémy s elektrikou měl Karel Mareš, který přistál a dal si po napojení náhradní bateri hned vzlet a dále Imriška, kterému se zase zaseknul Kolibřík a nechtěl pracovat. Po přistání nachytal 9 satelitů a vzlétl. Pro Karla to byla poslední možnost, jak se dnes dostat do vzduchu, protože 1x odložil a nyní již provedl třetí soutěžní vzlet.

Pásky byly otevřeny v 12:02 pro kombi a 12:45 pro házedla. Letí se varianty A, obloha vypadá fantasticky, snad to vydrží ve slibovaném intervalu pěti hodiny a nesleje se to.

Opět budeme sledovat, ale teď jdeme na oběd, hurááá - mimochodem máme dnes ledvinky s rýží :-)

Chroust je ve vzduchu 07. 08. 2007, 11:13 Autor: JA
Chrousta  už máme ve vzduchu, možná zbytečně, protože v okolí letiště už se kumuly kumulí. Start se s nejvyšší pravděpodobností odkládat nebude. Však se můžete podívat na naší webovce.
Počasí na trati 07. 08. 2007, 08:16 Autor: JA a JH
Tlak klesá, počasí ovlivní mělká tlaková níže. Odpoledne bude docházet k převývoji, slévání oblačnosti ve vrstevnatou... Než se tak stane bude počasí na rychlou sprintérskou trať, základny budou vysoko a mraky slušný s tmavejma základnama :) Uvidíme v kolik se podaří v Mýtě udržet ve vzduchu, podle toho se rozhodne délka trati. Kolem 17ti hodin místního času se totiž počasí zhorší... viz meteogramy...

Mýto

Dářko

Pacov
Připravujeme třetí disciplínu 07. 08. 2007, 06:52 Autor: JC

Zatímco ostaní ještě spí, štáb ji začíná připravovat třetí disciplínu. Dle Horáce i oficiálních meterorologických serverů to na příští dny nevypadá dobře.

Kam to bude, se dozvíte za chvilku. Podařilo se díky firmě místního předsedy aeroklubu Pepy Vopařila zprovoznit webku, tak budete mít přenos on-line. Doufejme také, že se Markýz neutopil na divoké řece a opravíme chybky v systému tak, aby jste měli fotky a originální igc tam, kde mají být.

Webkamera 06. 08. 2007, 20:14 Autor: Pepe
Abychom umlčeli některé nespokojené fanoušky, tak jsme sputili webkameru. Zatím spuštěna zde: http://195.22.35.84. Zítra bude odkaz umístěn na stránky.
Přílety 06. 08. 2007, 17:18 Autor: Pepe
Zdá se, že dnes žádné pole. Závodníci přílétli najednou, už jich moc nechybí. Sledujte výsledky, JC na tom pracuje, průběžně je bude aktualizovat.
Začíná klubovka 06. 08. 2007, 16:42 Autor: JC

Hlásí se ZZ, R9,X a mnoho další a dalších ze třídy házedel - zatím žádné pole takže asi dnes všichni doletí. Budeme se proto věnovat zpracovávání výsledků, pokud se ohlásí outlanding, tak to dáme na web.

 

 

Dále 06. 08. 2007, 16:37 Autor: JC
Z klubovky J2 a hlásí se LS6
Další 06. 08. 2007, 16:35 Autor: JC
Je tady LF a JA.
Začínají padat 06. 08. 2007, 16:35 Autor: JC
Už to začíná - přilétají kombící -doma JS a LU, hlásí se VT. Na 10. km se hlásí z klubovky HH
Chybky v redakčním systému 06. 08. 2007, 14:13 Autor: JC

Omlouváme se, ale včera jsem se mořil se všemi odkazy, protože linky ne a ne se nalinkovat, dnes po zadání nového dne se starý vymazal... k...a

Znovu opakuji, že veškeré tratě a výsledky jsou v tlačítku Výsledky.

Zítra se vrátí Markýz a vše snad dáme dohromady.

Odstartováno 06. 08. 2007, 14:08 Autor: JC

Tak i dnes to asi bude platná disciplína. I když ráno Horác strašil vysokou oblašností nasouvající se od severu, nakonec se směrem na jih tvoří pěkné kumulky a hlásí stoupání až 4 m/s.

Na začátku se sice ozývaly hlasy ohledně smyslu vzletů, ale během startu se situace v zoně vypnutí výrazně zlepšila. Starty jsme zmákli za 56 minut a to s tím, že jedna vlečná vypadla pro poruchu na laně na dvě rundy. Jen Karel Ertl si se svým důchodcovským kluzákem zopakoval soutěžní vzlet, protože mu nešel zasunout motůrek - prý se cosi vysunulo...

Odlety bly otevřeny: 13:19-kombi, 13:59-klub.

Jinak se omlouváme za nedostatky na webu, ale máme trochu potíže s redakčním systémem a Markýz se vrátí až zítra z divoké vody kdesi v Rakousku.

Start 06. 08. 2007, 12:32 Autor: JA
Ředitel rozhodl, startovat se bude v 12:45. Vlečné najíždějí.
Chroust - 2. pokus 06. 08. 2007, 12:21 Autor: JA
Chroust dostal druhý pokus, pokud se bude znovu odkládat, tak už jenom po 10-ti minutách.
Start znovu odložen 06. 08. 2007, 11:53 Autor: JA

Chroust hlásil špatné podmínky, slabé stoupání končící hodně nízko. Už ho máme zpátky na zemi, start jsme znovu odložili na 12.30, po 12.00 znovu vypustíme chrousta a uvidíme....

Chroust ve vzduchu 06. 08. 2007, 11:22 Autor: JA
Chrousta máme ve vzduchu. Start je ale zatím odložen na 12.00. Jordan již vesele pozoruje první kumuly jižně od letiště.
Briefing 06. 08. 2007, 10:41 Autor: JA

Na dnešním briefingu ředitel závodů ocenil Jordana za včerejší disciplínu. V klubové třídě se bude oceňovat až zítra kvůli pozdějším příjezdům z polí.

Vyhlášena byla disciplína AAT 3h pro kombi třídu a 2h45 pro klubovou třídu. Vzlety jsou plánovány jako včera na 11:30. Uvidíme jak se nám vydaří počasí. Horác straší, že moc kumulů nebude, tak uvidíme...

Wifi 06. 08. 2007, 07:54 Autor: Pepe

Bohužel "kopáči" zase překopli kabel k internetu. Ale už k nám míří zásahová jednotka, aby odstranila závadu. Poslední polňák (C8) se vrátil na letiště až v 0,30. Včera večer byli všichni unavení po náročném letu a raději šli naspávat body na dnešek. Briefing dnes v 10h, grid uzavřen v 11, plánované starty v 11,30. Plánujeme tratě směrem na jih. Sledujte web, budeme vás průběžně informovat.

Zpracované výsledky 05. 08. 2007, 22:39 Autor: JC

Konečně se situace trochu zklidnila a čekáme na poslední polaře. Na webu jsou již v kombi třídě neoficiální výsledky. V klubu budou asi až ráno, protože někteří z pole přijedou dost pozdě.

Dnešní úlohu považují všichni za dost obtížnou, zejména oblast kolem Orlických hor a za nimi v Polsku nebyla příliš nakloněna termickému létání a mnozí sbírali šišky na svazích Orliček.

Dnešní přílety zpestřil jen přílet Cesny z letiště Jihlava, kde pilot-otec přiletěl zkontrolovat svého synka. Po dotazu, kdy bude moci přistát, dostal od AFIS odpověď... "asi tak za hodinu...", což způsobilo lamentaci na radiu a žádost o přistání, protože je nutno synka zkontrolovat. Protože AFIS si byl vědom nutnosti kontrolní činnosti, v mezeře mezi přistávajícími kluzáky nechal Cesnu přistát a kontrolní činnost tak mohla začít :-).

Tak pomalu končíme, zítra je výhled na letění, nejspíše dle předpovědi směrem na vysočinu.

 

Všichni na zemi 05. 08. 2007, 19:24 Autor: Pepe
VH už se vrací z pole, C3 čeká na transport, 3, Y a G4 dolétli domů.
Mlejnek 54 05. 08. 2007, 18:52 Autor: Pepe
Jirka měl takovou radost z příletu, že neotevřel kolo. Vosa je OK, ale asi to večer bude muset místním pomocníkum poručit.
Už chybí jen 5 letadel 05. 08. 2007, 18:47 Autor: Pepe
3, C3, VH, Y, G4
Skoro všichni doma 05. 08. 2007, 18:16 Autor: Pepe

Kombi komplet doma. V klubu chybí: 3, 50, 54, 74, C3, C8(LKNM), G4, VH, Y, ZM (LKNM).

Někteří závodníci se sice vrátili domů, ale neotočili všechny otočky. Díky pilné práci Jirky Cihláře můžete sledovat průběžně aktualizované výsledky.

Z kombi chybí jen 65, AY, ZIP a LU. 05. 08. 2007, 17:48 Autor: Pepe

Další klubovky doma: BE, F, IMI, J2, LZ, MI, WM, KE, HH,O2.

Konečně i naše 65.

Cessna z Jihlavy 05. 08. 2007, 17:42 Autor: Pepe

Cessna se dožaduje přístání. Nejdříve jsme mu, řekli, ať přiletí za hodinu. Pneumatikář brečel, že jde zkontrolovat "své" 3 závodníky, že ho musíme pustit. Po chvíli vyčkávání na Hrušovou už je na finále.

Chodí jeden za druhým 05. 08. 2007, 17:26 Autor: Pepe
90, BC, JM, GT, XZ, LL, TX, JS, JA, 84, X, XE, VT, DS, 17.
62 v Polsku 05. 08. 2007, 17:22 Autor: Pepe
Další zprávy 05. 08. 2007, 17:17 Autor: Pepe
Píta Chuliberg LY je doma. Havroš SU sedí v Novém Městě.
Další éra se hlásí na dokluz 05. 08. 2007, 17:16 Autor: Pepe

HP, LF, LS6

První kombi doma 05. 08. 2007, 17:14 Autor: Pepe
Vítek Rýdl TD zpátky.
Poznatky chrousta 05. 08. 2007, 17:09 Autor: JC
Let do Jedovnice v pohodě, až po Žmaberk to šlo, pak jen vysoké hory před čumákem a vejška malá, takže se raději vrátila, zpátky to šlo hezky. I kluci, co letěli padesátku do Šumperka tvrdí, že směr Ústí-Šumperk i třímetrová stoupání a stoupavé porudy se vysyktovaly dost často.
Petra (34) v poli s A1 05. 08. 2007, 17:00 Autor: Pepe
Petra mi jen sdělila, že ty kopce byly moc vysoký, kam jsem je to vyhnal... Ale jinak vše OK. Transportní team dělá navigační přípravu pro zahraniční cestu pro Martina Marhefku.Jirka Cihlář radí, zdá se, že cestu do Kudowej Zdóje má zmáknutouzná z období vánočních trhů.
R5 je doma jako první. 05. 08. 2007, 16:57 Autor: JA
Blíží se první 05. 08. 2007, 16:52 Autor: JA
R5 právě hlásí 10.km.
Další polní letci. 05. 08. 2007, 16:43 Autor: Pepe
Martin Marhefka (E) sedí po otočení 2.OB u Kudowe Zdróje. Ksedí u Dobrušky při letu na 2.OB, A1 sedí po otočení 2.OB u Deštné v O.h.
Přistál nám chroust 05. 08. 2007, 16:18 Autor: JC
Tak nám právě přistála na letišti Věrka s Orlíkem, tak se jí půjdeme zeptat, jak se jí letělo....
První polař 05. 08. 2007, 15:59 Autor: JC
Jako první přistál do pole Honza Červený u Moravské Třebové po otočení Jedovnice, souřadnice 49,44,930N 16,37,370E
Čistí se to... 05. 08. 2007, 13:56 Autor: JC
Horác měl zase jednou pravdu. Zatímco jsme pojedli chutný oběd, obloha se směrem na západ vyčistila a je zcela bez jakékoliv oblačnosti. Na Drahanách je však vidět pěkná kumulovitá oblačnost, takže se zdá, že severojižní směr byl zvolen správně. Zatím nikdo nesedí a uvidíme, jak se bude situace dále vyvíjet.
Odstartováno 05. 08. 2007, 13:05 Autor: JC

Jako chroust odstartovala Věrka Vavřínová s Orlem a hned hlásila slušné stoupání. Ředitel nezaváhal a v 11:30 odpísknul soutěžní vzlety - kombi byla nahoře za 14 minut nahoře a páska pro ně byla otevřena v 12:04. Ihned následovaly vzlety házedel, které jsme dostali do vzduchu za 47 minut. Startovalo celkem 16 kluzáků v kombi třídě 55 kluzáků v klubové třídě. Nestartoval pouze Michal Fík, o kterém zatím nemáme zprávy. Odložili jen tři lidé - mezi nimi Karel Mareš, který sice měl tři antény k loggru, ale ani jedna nefungovala a samozřejmě Chleba. Ten přišel na grid po startu všech kluzáků a strašně se divil, že jsou již všichni pryč. Čekal, že nám to bude trvat nejméně hodinu a půl :-)). Skvělého času jsme dosáhli díky vlekařům, pomocníkům a řídící práci ředitele. Páska pro házedla byla otevřena v 50 minutě a houf vyrazil na trať. Nikdo nespadl a všichni zatím letí. Teď jdeme na zasloužený oběd a budeme se již pravidleně hlásit s novinkami na trase...

Starty 05. 08. 2007, 11:25 Autor: JA

Start se odkládat nebude, vlečné už najíždějí. Někteří soutěžící si start odložili sami.

Chroust 05. 08. 2007, 11:17 Autor: JA
Tak chrousta máme ve vzduchu. Uvidíme, co bude hlásit...
Po briefingu 05. 08. 2007, 10:42 Autor: JC
Máme po briefingu a pomalu se stěhujeme na grid. Vlekaři ještě besedují před hangárem, ale plachtaři mají vše postaveno na gridu. Začínají naskakovat kumulu, i když Horác vyhrožoval jejich ubýváním během dne. Počítáme s maximálním odkladem vzletů o 1 hodinu vzhledem k plánu - pokud zprovozníme wifinu na ploše, budeme podávat aktuální zprávy z přímo z plochy.
Tratě a výsledky 05. 08. 2007, 09:57 Autor: JC

Pokud hledáte tratě, pak použijte tlačítko Výsledky v hlavní nabídce. Vše co bude uloženo vpravo pod Soutěžními dny bude doplňováno až na konci sutěžního dne pro archivaci.

Pokud máte zájem, podívejte se na www.soaringspot.net, kde jsou zajímavé informace i o regionech včetně aktuální startovní listiny.

Konečně to chodí 05. 08. 2007, 09:01 Autor: JC

Konečně se nám podařilo rozchodit připojení na net - vyhnali jsme podobně jako v JH kopáče s krumpáčema od kabelu. Jinak se potýkáme s příhodami, které se vždy objevují první soutěžní den. Ale už se tisknou úlohy, zdá se, že chodí i připojení na web slovinských chlapců, takže výsledky budou mít stejný charakter jako jste zvyklí z Rieti nebo Pocunai. Přesto z důvodu zálohy budeme vždy dávat oficiální výsledky ještě na gliding.

Soutěžící připravují svoje kluzáky a jasná obloha dává tušit, že po chladné noci by to mohlo být. S vojáky byla skvělá domluva, uvolněna je jižní část TMA Pardubic.

Noc kromě projíždějích osobních automobilů rušil i neznámý pilot (něco jako neznámý vojín) z Bolky, který nahradil neméně zdatného neznámého pilota t.č. ze Zbraslavic :-). Někteří měli dokonce obavu o čest vysokomýtských pannen :-).

Plachtařský meteogram 05. 08. 2007, 07:56 Autor: Pepe

Od Honzy jsem právě dostal k dispozici nový plachtařský meteogram pro dnešní den:

http://www.gliding.cz/Meteo/1myto.gif

První den 05. 08. 2007, 07:36 Autor: Pepe

Dobré ráno,

včera si někteří závodníci v rámci tréninku pěkně zalétali a jsou již nabuzeni na dnešní disciplínu. Večer proběhl úvodní briefing, kde kromě obvyklých procedur, Horác představil nový meteograf pro plachtaře. Byla by škoda, kdyby nám krásný nový meteograf dával ošklivé předpovědi. Snad nám bude přát štěstí.

Bohužel včera večer zhasla wi-fi. Závada by měla být odstraněna dnes dopoledne. Takže prosím omluvte případné zpoždění ve zpravodajství. Briefing je v 10h. Grid stavíme na 14, předpokládané starty v 11,30. Plánované tratě: klub ca 300km, kombi ca 400km. Pravděpodobně se namočíme i k sousedům do Polska.

Začínáme 04. 08. 2007, 15:43 Autor: JC

Soutěžící se začínají sjíždět, my ladíme kompy a připravujeme na večerní briefing. Jen Karel Ertl již halasně protestuje proti koeficinetu 98, který byl na jedné listině přidělen jeho superkluzáku určenému převážně pro důchodce :-). Po "přátelské" domluvě jsme přistoupili na to, že výměnou za naturálie mu koeficient změníme podle DAeC indexu.

Příjezdy a kemp 03. 08. 2007, 11:52 Autor: Pepe

Vážení účastníci zájezdu,

upozorňujeme vás, že při příjezdu na letiště ze směru od města máte vjezd na letiště na odbočení vlevo. Tuto variatnu přijezdu nedoporučujeme. Bohužel ani bodový systém neodláká některé výrostky jezdit jako bez mozku, takže je zvýšené riziko nehody. Doporučujeme jet stále rovně až na čerpací stanici, kde je odbočovací pruh, tam se v klidu zařadit a na letiště odbočit vpravo (http://www.gliding.cz/souteze/2007/pmrg/doc/LKVM__prijezd.jpg). Je rovněž možné projet kolem letiště a odbočit asi po 300m vpravo a tam se otočit, je to odbočka na obec Džbánov (tato varianta není v náčrtku, ale na fotce je odbočka samozřejmě vidět).

Po ubytování v kempu prosím odstavte auto na parkoviště, které je u transportních vozů! Po ubytování všech účastníků bude možné dle možností jezdit s autem i do kempu. Bydlíky prosím umísťujte přednostně na zpevněný povrch, aby pro stany zbyla nějaká volná tráva ! Plánek kempu a parkoviště: http://www.gliding.cz/souteze/2007/pmrg/doc/planek_letiste.jpg

Využívání TMA Pardubice 01. 08. 2007, 08:49 Autor: Pepe

Máme potvrzenu koordinační dohodu o využívání TMA Pardubice. Pravidla budou stejná jako loni - dozvíte se na úvodním briefingu. Jestli bude spolupráce se základnou Pardubice tak perfektní jako loni, tak se nemusíme bát problémů.

 

 

Další formáty otočných bodů. 01. 08. 2007, 09:17 Autor: JC
Protože se množí dotazy na další formáty otočných body, tak tady jsou:
  • LX zařízení
  • Volksloger
  • Zander
  • WinPilot
    Pokud chcete jiné formáty, klidně se ozvěte.
  • Otočné body a prostory II. 29. 07. 2007, 23:33 Autor: JC

    Po dnešní schůzce jsme vytvořili databázi traťových bodů. Ke stažení je ve formátu cup v Dokumentech. Pokud vám cup nestačí a chcete jiný formát, napiště mi a já vám ho vytvořím a pošlu mailem.

    V Dokumentech je také umístěn soubor s prostory ve formátu zip. V zipu jsou textové soubory s definicemi jednotlivých prostorů. TMA Pardubic je rozdělena na TMA Pardubice a TMA Pardubice 2, kde spodní hranice je FL 80. Navíc TMA Pardubice 2 překrývá na  severu  prostor TRA100, který je uměle vytvořen a má spodní hranici 1000AGL. Bližší podrobnosti o létání s těmito prostory na úvodním briefingu - účastníci loňských juniorek už vědí. Bohužel stálo nedošlo k dohodě s vojáky, ale je příslib, že to bude prováděno jako v loňském roce, takže jsme použili loňské definice prostorů TMA a TRA pro soutěž. Tady si vyhrazujeme právo změny, sledujte proto web soutěže, protože vojáci mohou naši snahu zvrátit.

    Jinak je severní prostor rozšířen o oblast Polska, kterou máme na soutěž uvolněnou.

    Startovní listina a hangárování 28. 07. 2007, 17:03 Autor: Pepe
    Byla aktualizována startovní listina a odeslal jsem e-mail s potvrzením hagárovacích míst. Kdo tento mail nedostal, tak s ním na hangárování nepočítáme.
    Otočné body a prostory 27. 07. 2007, 21:21 Autor: JC

    Protože se množí žádosti ohledně zveřejnění prostorů a traťových bodů, zveřejňuji následující informaci.

    Vzhledem k otočným bodům v Polsku včetně prostoru a nutné dohodě s vojáky o rozdělení části TMA Pardubice na severní a jižní část, stejně jako vloni při juniorkách, mějte prosím strpení.

    Body a prostory zveřejníme nejdéle do středy, abyste měli dostatečný čas na jejich nahrání. Problémem je i určitá dohoda ohledně blízkosti Ústí nad Orlicí, kde v závěru PMRg bude probíhat tréning a létání v rámci MS UL.

    Ubytování 23. 07. 2007, 19:47 Autor: Pepe

    Závodníkům, kteří měli požadavek bydlení na ubytovně, jsem poslal potvrzující email s rozpisem pokojů. Kdo není v rozpisu tak s ním na ubytovnu nepočítáme. Zítra pošlu email s potvrzením hangárovacích míst a provedeme aktualizaci startovní listiny. Ještě očekáváme pár plateb. Otočné body včetně vymezených prostorů pro pohyb v TMA (předpokládáme, že pravidla budou stejná jako loni)  budou publikovány příští týden.

    Výzva - AFIS 21. 07. 2007, 11:51 Autor: Pepe
    Protože loňský afisák Mečoun podlehl vábení Hosína a za mrzký peníz obstarává provoz na tomto polomrtvém letišti, tak zatím nemáme vhodnou náhradu na služby AFIS. Prosím, pokud víte o někom vhodném pro tuto funkci, dejte mi zprávu. Tuto službu samozřejmě odpovídajícím způsobem ohodnotíme.
    Startovní listina 16. 07. 2007, 19:00 Autor: Pepe

    Zaktualizoval jsem startovní listinu podle došlých plateb k 13.7.. Uzávěrka plateb a přilášek byla včera tj. 15.7.. Prosím vás o kontrolu jestli jste správně uvedeni na startovní listině. Předpokládám, že někteří to nechali na poslední chvíli a ještě budou tento týden chodit nějaké platby. Případné reklamace zasílejte na pmrg@centrum.cz.

    Naše závody jsme publikovali na žebříčku IGC Ranking List: http://www.fai.org/gliding/rankings/displaycomps.php

    Prosím zkontrolujte startovní čísla, typy kluzáků a čísla loggerů, ať s tím Doktor má co nejméně práce a vše funguje od začátku hladce tak jako loni na juniorkách.

     

     

     

     

     

    Platby 15. 07. 2007, 22:11 Autor: Pepe
    Omlouvám se, chtěli jsme přes víkend zkontrolovat došlé platby a zaktualizovat startovní listinu. Bohužel se nám nepodařilo dostat do bankovního systému. Aktualizaci provedeme zítra. Takže večer by měla být publikována aktuální startovní listina.
    Prosba rozhodčího 13. 07. 2007, 18:49 Autor: JC

    Protože počet přihlášených dosáhl úctýhodného čísla, která se přibližuje regionům na Hosíně a v Mor. Třebové, prosím o doplnění a kontrolu následujících údajů.

    1. Zkontrolujte svoji přihlášku - zejména správnost jména a příjmení, data narození, příslušnost k AK, typu kluzáku a jeho imatrikulace. Prosím, nepoužívejte velká písmena v celých názvech, či jménech. U aeroklubů nepište AK před názvem a nepoužívejte ICAO zkratky.
    2. Zkonrolujte kód logru!! Není to výrobní číslo, ale kód!! Je pravda, že Volksu se kód shoduje se seriovým číslem - stačí tedy ze štítku na FR opsat ony tři znaky a předřadit písmeno a . U vyrobců LX a jiných musíte stáhnout jeden soubor a zadat znaky na 4-7 místě zleva. Zvláště těm, kteří si loger půjčují na regiony, doporučuji konzultaci s majitelem nebo  někým, kdo mu údaj snadno poskytne. Bližší údaje o získání kódu FR najdete zde.
    3. Nezapomeňte si nastavit správné údaje v havičce logru!! Opět zvláště doporučeno těm, kteří si loger půjčují od někoho nebo z AK nebo nejsou příliš zdatní v jeho ovládání.

    Cílem je rychle vytvořit soutěžní soubor tak, abychom mohli rychle vyhodnocovat zejména první disciplinu, protože na juniorkách jsme s tím měli dost potíže. A to tam nebyla ani polovina počtu ve VM.

    Ještě jednou děkuji a těším se na shledání :-)

    Nespíme 27. 06. 2007, 18:13 Autor: Pepe
    Nebojte se, nespíme, připravujeme. Už máme nového provozovatele restaurace na závody, takže to nebude jenom na baru v briefing room, tak jako loni. Taky bychom v krátké době měli mít už 100% jasno ve vlečných. Do startovní listiny byli připsáni piloti od nichž jsme obdrželi platby. O víkendu provedeme další aktualizaci a průběžně vás začneme informovat o případných novinkách. Junioři budou moci čerpat příspěvek na startovné od AeČR-pravidla jsou stejná jako v loňském roce. Věřím, že se nám podaří připravit i on-line tracking. Díky Mrazíkovi se v květnu uskutečnila koordinační schůzka o využití vzdušného prostoru v průběhu soutěží, ještě s předsedou navštívíme vojáky v Pardubicích a věřím, že vše bude bez problémů tak jako loni. Těm, kteří požadují hangárování a bydlení v budově pošlu potvrení e-mailem.
    Začínáme 10. 04. 2007, 08:55 Autor: Pepe
    Po loňských povedených juniorkách vás zveme do Vysokého Mýta na dva vzrušující týdny na Plachtařské mistrovství regionů ČR. Loni Horác namíchal opravdu výborné počasí - budou i letos klubovky létat třístovky průměrem přes 100 ?

    V Dokumentech najdete propozice, seznam nominovaných a přihlašovací formulář. Přihlášku je samozřjemě nejjednodušší podat elektronicky.

    Výcuc z propozic:
    Startovné za 4800,-, vlek do 600m za 580,-.
    Ubytování v kempu za 50Kč/osobu/noc, rovněž můžete využít naší ubytovnu za 75Kč/osobu/noc. Více: Otevřít Propozice PMRg 2007.pdf

    Vlečnou flotilu by měly v drtivé většině tvořit Z226, takže ani vodníci se nemusí bát o hladký start.

    Zájemci o hangárování, prosím pište svůj požadavek do vzkazů v přihlášce, nebo mě do mailu. Hangárovací kapacita je omezená, bude rozhodovat pořadí přijatých rezervací.
    Další přílohy budou zveřejňovány postupně.

    Děkuji Markýzovi za pomoc při rozjezdu webu a doufám, že nám zachová přízeň až do konce závodů :-).

    © Aeroklub Vysoké Mýto
    Plachtařské mistrovství regionů ČR 2007